הולך רגל נהרג כבן 30 נהרג הלילה (שבת) כתוצאה מפגיעת רכבת בקרית גת. חובשים באיחוד הצלה סניף קרית גת שהגיעו למקום נאלצו לקבוע את מותו, זאת בעקבות הפציעות הקשות מהן הוא סבל. יענקי ויינברג נהג האמבולנס של איחוד הצלה מדווח מהזירה: "למרבה הצער נקבע מותו של הולך הרגל שסבל מפגיעה רב מערכתית כתוצאה מפגיעת רכבת. לאחר כחצי שעה של חיפושים בחושך בסיוע רכב שטח של אחד האזרחים שהתנדב לסייע בחיפושים אותרה גופתו ללא רוח חיים".
מרכבת ישראל נמסר כי "אדם אשר פרץ בניגוד לחוק לשטח מסילה, באיזור קריית גת, נפגע ככל הנראה מרכבת חולפת. צוותי רכבת ישראל, מד"א ומשטרה נמצאים במקום. נוסעי הרכבת מועברים כעת לרכבת חלופית, שתמשיך את נסיעתה עם קבלת אישור מהמשטרה. הרכבת שאחריה, תסתיים בשל האירוע בקריית גת, וכ-20 נוסעים ללהבים רהט ובאר שבע, יקבלו מענה מאוטובוס שהוזמן עבורם. תנועת הרכבות תחודש עם קבלת אישור מהמשטרה.
במהלך הלילה, צעירה כבת 27 נפצעה בינוני לאחר שרכבה התהפך על צידו בתאונת דרכים שהתרחשה ברחוב בני ברית, הסמוך לצומת נמל אשדוד. היא טופלה על ידי חובשים של איחוד הצלה.
 
כמו כן, שני פצועים בהתנגשות רכב בסוס בכביש 25 סמוך לנתיבות לכיוון בית הגדי. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לשני הפצועים, אישה כבת 70 במצב בינוני-קשה, בהכרה וסובלת מחבלת ראש וגבר כבן 70 במצב בינוני הסובל מחבלות, טיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע.