האבטחה סביב חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' (איחוד מפלגות הימין) תוגברה, לאחר שגבר הגיע אתמול לכנסת, עם מכתב מאיים נגד חבר הכנסת. סמוטריץ׳ ציין כי אתמול קיבל פנייה בנושא מקצין הכנסת, שהחליט לתגבר את האבטחה סביבו וסביב בני משפחתו. הבוקר (שלישי) הגיעה ניידת משטרה, אשר קיימה סריקה בביתו ובסביבה הקרובה, וכן ליוותה אותו לקלפי. כעת מתוגברת השמירה סביב ביתו באמצעות ניידת. סמוטריץ' עצמו מסתובב ללא מאבטח צמוד. הוא הגיב לדברים, והאשים את יו"ר כחול לבן, בני גנץ: "ארבע שנים של עשיה וגנץ אחד שמצליח להסית. אם בשביל זה באת לפוליטיקה עדיף שתחזור הביתה".
חבר הכנסת הוסיף כי "משפחתי ואני נמשיך בדרך באמונה ובנחישות. אף אחד לא יפחיד אותנו באיומים ואלימות". לדבריו, נתניהו יהיה ראש ממשלה והציונות הדתית תהיה חזקה ומשפיעה ותחזיק בתיקים בכירים על אפכם ועל חמתכם.
כזכור, אתמול פורסמה ב"החדשות 12" הקלטה שבה חבר הכנסת אומר לפעילי מפלגתו כי ראש הממשלה בנימין נתניהו הבטיח למפלגתו את תיקי החינוך והמשפטים לאחר הבחירות. בהקלטה שפורסמה אמש, נשמע סמוטריץ' אומר בשיחה סגורה כי למרות ההכחשות של ראש הממשלה בחודש שעבר, התיקים האלה הובטחו למפלגתו, וציין כי הוא מבין מדוע נתניהו מכחיש את ההסכם, אך ההסכם שריר וקיים.

"חברים אני לא חושב שאני מחדש לכם משהו, זה כבר התפרסם יותר מפעם אחת", פתח סמוטריץ' את דבריו ,"היו לנו סיכומים מאוד ברורים עם נתניהו, שני תיקים בכירים. לכולם ברור שהכוונה להשאיר בידיים שלנו את החינוך והמשפטים", הוא הוסיף. "זאת גם לא לא דרישה מוגזמת", טען סמוטריץ' והסביר, "אלה שני תיקים שהיו שלנו, אני מזכיר, זה לא נפתלי בנט קיבל אותם באופן אישי, תיקים שהיו שלנו נשארים שלנו, זה הסיכום אני מציע גם לא להיבהל מההכחשות של נתניהו. כל אחד ושיקולי הקמפיין שלו, זה בסדר גמור".