פסק נגד הבעל: בית המשפט לענייני משפחה דחה בקשה של בעל למכירת בית פרטי יקר ערך במרכז הארץ כחלק מפירוק השיתוף בהליך הגירושים. בית המשפט קבע כי הווילה תועבר על שמה של האישה והיא לא תוצע למכירה. הבעל טען כי במסגרת איזון המשאבים בהליך הגירושים מכירת הבית הפרטי לכל המרבה במחיר תניב תקבול משמעותי של מיליוני שקלים לכל צד, שיהיו חלק מההתחשבנות הכוללת בין הצדדים.
 
האישה, באמצעות עו"ד יעקב סידי ועו"ד ענת דניאל קופמן, התנגדה למכירת הבית, שבו היא מתגוררת עם שלושת ילדי בני הזוג. היא דרשה לבצע הליך של איזון משאבים, שיכלול גם את הערכת השווי של הבית הפרטי ללא מכירתו.

אישה אחרי גירושין, אילוסטרציה. צילום: אינגאימג'

 
בית המשפט קיבל את בקשתה וקבע כי השווי של הבית ייכלל במסגרת איזון המשאבים בין הצדדים והוא לא יוצע למכירה. עוד קבע בית המשפט, כי במסגרת איזון המשאבים הבעל יעביר לאישה, נוסף לווילה, גם כמיליון שקל. לעומת זאת, הבעל, איש עסקים, יישאר בעל המניות בחברות שבבעלותו.
 

מהתחשיב עולה כי השווי הכולל של רכושם של בני הזוג עומד על על כ־9.278 מיליון שקל, וכל צד יישאר, לאחר הליך הפירוק, עם זכויות בערך של כמחצית מהסכום. בית המשפט קבע עוד כי לנוכח העיכוב, הסרבול והתמשכות ההליכים שנגרמו לאישה, הבעל ישלם לה הוצאות משפט בסך של כ־80 אלף שקל.