נקבע מותו של עובד חברת חשמל בן 46 שהתחשמל הלילה במהלך עבודתו על עמוד חשמל, בשטח פתוח סמוך למושב בן זכאי. פצוע נוסף, כבן 50, פונה במצב קשה לבית החולים "שיבא" בתל השומר. מחקירה ראשונית עולה חשד לפיו מדובר בתאונת עבודה, דיווח הועבר למשרד העבודה ונפתחה חקירה לבירור נסיבות האירוע.



מעט לאחר חצות התקבל דיווח על שני עובדים שהתחשמלו במהלך עבודתם. חובשים ופראמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום העניקו לשניים טיפול רפואי ופינו אותם במצב קשה לבתי החולים.



חילוץ העובדים שהתחשמלו סמוך למושב בן זכאי. צילום: דוברות כבאות והצלה רחובות
חילוץ העובדים שהתחשמלו סמוך למושב בן זכאי. צילום: דוברות כבאות והצלה רחובות



הפרמדיקים אלישע ארגואן ועודד שינקמן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 40 שוכב סמוך לעמוד חשמל לאחר שנפל ככל הנראה מגובה של חמישה מטרים לאחר שהתחשמל. הוא היה מחוסר הכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל מתן שוקים חשמליים, עיסויים והנשמה ופינינו אותו לבית החולים "קפלן" ברחובות כשמצבו קריטי. על העמוד נלכד פצוע נוסף גבר כבן 40 לאחר שהתחשמל וסבל מכ- 70% כוויות בגופו. הוא היה בהכרה ותקשרנו איתו. תוך שהכבאים מחלצים אותו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו אותו לבית חולים "שיבא" בתל השומר כשמצבו קשה".



כזכור, בחודש ינואר נהרגה צעירה בת 20 לאחר שטיפסה יחד עם גבר נוסף על עמוד חשמל ברחוב הקוקיה בראשון לציון. צוותי הרפואה העניקו לה טיפול רפואי, אך נאלצו לקבוע את מותה בזירת האירוע.