שני שייטים בשנות ה-50 לחייהם חולצו על ידי כוחות השיטור הימי, לאחר נקלעו למצוקה מול חופי מעגן בכנרת. המפרשית שלהם התהפכה במרחק של כקילומטר מהחוף ואחד מהם נסחף למרחק של כ-200 מטרים מכלי השייט. הם אותרו וחולצו כשהם בריאים ושלמים.
מהמשטרה נמסר כי "יש לגלות אחריות אישית להיכנס למים בחופים מוכרזים בלבד ובשעות פעילות שירותי ההצלה ואין להיכנס לעומק המים, או להיכנס באופן כללי על גבי אמצעי ציפה - זאת עקב סכנת היסחפות". עוד נמסר למפליגים בכנרת כי "יש להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד המשטרה".
חילוץ השייטים בכנרת
מוקדם יותר אותרו שישה מטיילים עם כלי רכב שטח, אשר יצאו לטיול לילי באזור נחל צפית, ומאז לא נודעו עקבותיהם. מתנדבי משטרת ישראל מיחידות החילוץ ערד והר הנגב פתחו בסריקות ומצאו את השישה בנחל כמריר. מתחקור ראשוני עולה כי הצעירים נכנסו לתוואי שטח קשה מאוד ולא מצאו את דרכם, מתנדבי משטרת ישראל מיחידת החילוץ ערד הובילו אותם החוצה.  

"אנו פונים לציבור המטיילים לנהוג במשנה זהירות בכניסה לנחלים ולהתרחק ממקומות מועדים ותמיד לדווח לאיש קשר על מקום המצאם. בנוסף לא לשכוח להצטייד בכמות מספקת של מים, אמצעי קשר טעונים, גם אם יוצאים לטיול יומי מומלץ לקחת פנס למקרה חירום. על כל מקרה מעורר חשש יש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל", כך נמסר מהמשטרה.