ברוך אייזנברג, ילד בן 4, נדרס היום (שני) למוות על ידי אוטובוס ברחוב החוזה מלובלין בבית"ר עילית. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו אותו עם פגיעה רב מערכתית, ללא סימני חיים, וקבעו את מותו. מחקירה ראשונית של בוחני התנועה שהוזעקו למקום עולה בשלב זה כי הפעוט, שככל הנראה אחז בידי אמו בעת ששהו על המדרכה, לפתע עזב את ידיה ופרץ לכביש אוטובוס שחלף באותה העת על הכביש פגע בפעוט וגרם למותו. נהג האוטובוס עוכב במקום לחקירה ובוחני התנועה פועלים גם בשעות אלו לברור נסיבות התאונה.

חובש רפואת חירום במד"א, חיים ברנשטיין, סיפר: "מדובר בטרגדיה קשה מאוד, הייתי ברחוב סמוך עם האמבולנס כשקיבלתי את הקריאה. ילד כבן 4 שכב על הכביש בסמוך לאוטובוס כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר. ביצעתי מספר בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

אלעזר, חובש איחוד הצלה שטיפל בזירת התאונה, מסר: "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד כבן 4 ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מאוטובוס. לצערי, עקב אופי הפציעה הקשה מותו נקבע בזירת התאונה".

אתמול נהרג רוכב אופנוע כבן 50 לאחר שנפגע מרכב בכביש 20 (נתיבי איילון) לכיוון דרום, סמוך למחלף דב הוז שבין חולון לבת ים. שוטרים ובוחני תאונה הגיעו למקום ופתחו בחקירת האירוע.
 
על פי נתוני ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, מתחילת שנת 2019 מתו 17 ילדים כתוצאה מתאונות דרכים. מאז שנת 2008 ועד היום נהרגו 627 ילדים כתוצאה מתאונות דרכים (כולל המקרה הנוכחי). בשנת 2018 נהרגו 48 ילדים מתאונות דרכים.
 
אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון 'בטרם' לבטיחות ילדים, אמרה: "לבנו עם המשפחה הכואבת. ילדים צעירים אינם יכולים מבחינה התפתחותית להבין את הסכנות שבכביש. אין באפשרותם להעריך מרחק, לחזות מצבי סיכון או להבין כי גם אם הם רואים רכב - אין זה אומר שהנהג רואה אותם. בשל גובהם הנמוך, קשה לנהג להבחין בילד הנמצא מסביב לרכב".
 
"תפקיד המבוגרים להשגיח על הילד - ילד מתחת לגיל 9 אינו חוצה כביש לבד. ליד הכביש יש להשגיח על הילד השגחה צמודה, במרחק נגיעה וללא הסחת דעת. על הנהגים לנהוג בזהירות יתירה בסביבת ילדים ולוודא כי אין ילדים בסביבת הרכב", הוסיפה.