הטיול הסתיים באסון: נמצאה גופתו של אריאל קסלבסקי, הצעיר בן ה-18 שנעדר החל משעות הבוקר (חמישי) לאחר שנכנס לכנרת ועקבותיו נעלמו. הצעיר, תושב מרכז הארץ, נראה לאחרונה שהוא נכנס למים בחוף לא מוכרז סמוך לחוף שיקמים. כוחות גדולים של שיטור ימי, בסיוע צוללנים, ביצעו חיפושים אחר הצעיר, וכאמור מצאו את גופתו סמוך למקום בו נכנס למים. 

פרמדיק מד"א יועד פרץ סיפר: "על גדות הכנרת חברנו לסירה של השיטור הימי שחילצה מהמים את הצעיר. הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

בשבוע שעבר חולצו שני שייטים בשנות ה-50 לחייהם על ידי כוחות השיטור הימי, לאחר שנקלעו למצוקה מול חופי מעגן בכנרת. המפרשית שלהם התהפכה במרחק של כקילומטר מהחוף ואחד מהם נסחף למרחק של כ-200 מטרים מכלי השייט. הם אותרו וחולצו כשהם בריאים ושלמים.
מהמשטרה נמסר כי "יש לגלות אחריות אישית להיכנס למים בחופים מוכרזים בלבד ובשעות פעילות שירותי ההצלה ואין להיכנס לעומק המים, או להיכנס באופן כללי על גבי אמצעי ציפה - זאת עקב סכנת היסחפות". עוד נמסר למפליגים בכנרת כי "יש להצטייד בטלפון נייד בשהייה ממושכת ובכל בעיה או סכנה יש לדווח בהקדם האפשרי למוקד המשטרה".



 .