שער ישיבת ההסדר "עוז ואמונה" בדרום תל אביב נעקר במהלך הלילה ממקומו ונזק נגרם למבנה. בראש הישיבה עמד הרב אחיעד אטינגר, שנרצח לפני חודש וחצי בפיגוע בצומת אריאל. מהמשטרה נמסר כי שוטרים וחוקרים הגיעו למקום ואספו ממצאים ונסיבות האירוע נבדקות".
כזכור, אטינגר אטינגר, תושב עלי, היה בן 47 במותו, והותיר אחריו אישה ו-12 ילדים בני שנה עד 20. הוא נורה בעת שניסה לנטרל את המחבל ואף ירה לעברו, אולם נפגע מירי בעצמו. בני משפחתו סיפרו כי הרב כבר היה מעבר לצומת כשהבחין כי מדובר באירוע חריג. הוא חזר ברכבו לאחור וירה לעבר המחבל ארבעה כדורים, עד שנפגע מכדור שירה המחבל.

צילום: נדב גולדשטיין/TPS
אטינגר, על פי הדיווחים, שמע את יריות המחבל בזמן שהיה ברכבו - ובחר לעצור ולפתוח לעברו באש. כתוצאה מכך, נורה על ידי המחבל ונרצח - וקרוביו בלוויה אמרו כי הוא מסר את נפשו למען עם ישראל. גיסו, שנרצח בפיגוע באיתמר לפני כ-17 שנים, היה קצין תורן בזמן הפיגוע - ונורה למוות כשבא להציל את הנפגעים.

הרב ייסד את ישיבת "עוז ואמונה" שברחוב יסוד המעלה בשכונת נווה שאנן בתל אביב ופעל להוצאת המסתננים מדרום העיר. בפיגוע נרצח החייל גל קיידאן ז"ל, בן 19 מבאר שבע, שהובא למנוחות בבית העלמין הצבאי בבאר שבע. חייל נוסף נפצע באורח קשה ואושפז בבית החולים בילינסון.