מנכ"ל עמותת "חסדי נעמי", משה כהן, אמר ל"מעריב": "התוצאות העגומות מעוררות חשש דרמטי ואמיתי לזיכרון השואה. המונח 'לא נשכח, לא נסלח' מקבל משמעות חדשה, שרק מוכיח כמה חשוב להעלות את הסוגיה וודאי להזכיר שבישראל 2019 עדיין קיימים ניצולי שואה החיים בעוני רב וסובלים מבדידות רבה. רק בחורף האחרון גייסה והשקיעה חסדי נעמי מעל מיליון שקל לרכישת מוצרי חימום לניצולי שואה וקשישים: כפפות, רדיאטורים, כובעי צמר ושמיכות. מי שחושב שאין מציאות כזו, מוזמן להיכנס לאתר 'גיוסים לקהילה', שם העלינו את הקמפיין, ולהיחשף לזה בעצמו".