יגאל רצ'בסקי, בעלה של אולגה סגל רצ'בסקי שנעצרה ברומא לאחר שחרטה על עמוד בקולוסיאום, סיפר הבוקר (ראשון) בתכנית "חדשות הבוקר" בערוץ 12 על המקרה, והסביר כי "היא הייתה בטוחה שמדובר במשהו נפוץ". 

לדבריו, "בסיום הטיול, עם היציאה מהאתר, אולגה ראתה קיר שכולו כתוביות. בשיא התמימות, לאור יום ומבלי לתכנן ולחשוב פעמיים, היא לקחה גיר ורצתה לרשום את שם הלהקה ולהצטלם. לפני שנה היינו בוורונה, וחיכינו בתור לרשום את השמות שלנו מתחת למרפסת של רומיאו ויוליה. היא הייתה בטוחה שזה משהו נפוץ".


הוא סיפר כי בשלב זה "שוטר שניגש אליה עצר אותה, לא עם אזיקים, אבל עצר אותה. הוא ליווה אותה לניידת שלקחה אותה לתחנת המשטרה המקומית. היא הייתה שם שעתיים, היחס היה בסדר, לא שיחקו שם בשוטר טוב ורע. הסבירו לה שהיא לא הראשונה, זה לא המקרה הראשון, הם כבר רגילים למקרים כאלה. התיק אמור לעבור לבית משפט, אבל חלק מהתיקים לא מגיעים וזה נגמר באיזשהו קנס".
"היא מצטערת", ציין בעלה. "היא לא עשתה משהו נורא. במחשבה לאחור היא לא הייתה אמורה לעשות את זה, היא למדה לקח. היא העבירה את זה גם לילדים, שגם אנשים טובים טועים ולא צריך לשפוט ולהרוג".
בתוך כך, הוא יצא נגד הביקורות עליה, ואמר כי "יצא לי לקרוא תגובות של אנשים שרוצים לתלות אותה בכיכר המדינה, מציעים לה להתאבד ולקפוץ מקומה שלישית. היא לא הרגה אף אחד. לצערי הישראלי המכוער זה קודם כל אנחנו, ששונאים את עצמנו. זה לקחת ולהרוג בן אדם ואת האופי שלו בדקה. חברים, לא קרה כלום".