נתנאל סנדרוסי בן ה-23 החשוד במעורבות בתאונת פגע וברח בשבוע שעבר בשכונת רמות בירושלים, הסגיר עצמו היום (ראשון) למשטרה. הוא הגיע למשטרת ירושלים ונעצר לחקירה. מבית החולים שערי צדק נמסר כי אין שינוי במצבו. כזכור, בתאונת הדרכים הקשה נפצע באורח אנוש ילד כבן 11. צוותים של איחוד הצלה ומד"א שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי, בסיומו פונה לבית החולים שערי צדק תוך כדי פעולות החייאה, כשהוא סובל מחבלת ראש קשה. 
 
המשטרה הודיעה כי נהג הרכב הפוגע לא אותר בזירה, וכי הרכב אותר כמה שעות מאוחר יותר סמוך לגבעת זאב. אלי פולק, סגן נשיא איחוד הצלה שטיפול בפצוע מסר כי "כאשר הגעתי למקום יחד עם חובשים נוספים של איחוד הצלה מצאתי ילד ללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. התחלנו בפעולות החייאה מתקדמות ובהמשך הוא פונה תוך כדי החייאה לבית החולים".

עד ראייה לתאונה סיפר ל"כאן 11": "עמדתי ליד המעבר חציה, הילד רץ במעבר החציה והיה נראה לי רמזור אדום לרכבים. שום רכב לא נסע, רק הרכב הזה שדרס. הוא נסע על 100 קמ"ש לפחות, העיף אותו מהמעבר חצייה לפחות איזה 8 מטר. שמעתי בום חזק, הרכב עצר לשתי שניות וישר רצתי לצלם את מספר הרישוי שלו - אבל הוא נסע. עצר לשתי שניות, לא יודע בשביל מה, ואז המשיך הלאה וברח. זה היה רכב שחור ארוך"