למרות הסערה שחוללה השתתפותו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, בטקס הדלקת המשואות של יום העצמאות בשנה שעברה, גם השנה נתניהו ורעייתו ישתתפו בטקס, כך פורסם הערב (שלישי) במהדורת החדשות של ערוץ 12. 



ככל הנראה, שרה ובנימין נתניהו יגיעו למקום לפני תחילת הטקס הרשמי, ויתפסו את מקומותיהם ביציע. במהלך הטקס יוקרן כבכל שנה סרטון ברכה של ראש הממשלה לציבור הישראלי, כהצדעה לרוח הישראלית. ראש הממשלה ינכח בטקס בעת שהסרטון יוקרן. 



השתתפותו של נתניהו ורעייתו בטקס הדלקת המשואות נעשתה בתיאום עם שרת התרבות והספורט, מירי רגב, ויו"ר הכנסת שמונה גם בכנסת הנוכחית לתפקיד זה, יולי אדלשטיין. נוכחותו של נתניהו בטקס תדרוש התאמות במקום בנושא האבטחה, עניין זה יטופל בהתאם. 



רגב כזכור ביקשה לפני כיומיים להותיר בידיה את האחריות על הוועדה לטקסים וסמלים, ועל מרכז ההסברה גם בשנה שעברה, זאת בצל דוח מבקר המדינה, שהצביע על כשלים חמורים בטקס הדלקת המשואות של חגיגות העצמאות ה-70 למדינת ישראל. 



בשנה שעברה דרש יו"ר הכנסת, יולי אדלשטיין, לא לאפשר לראש הממשלה בנימין נתניהו לנאום בטקס המשואות, כפי שהיה נהוג עד אז. עם זאת, בסופו של דבר התרצה אדלשטיין. בסופו של דבר נאומו של נתניהו ארך זמן רב יותר מכפי שתוכנן. רגב ביקרה בחריפות את אדלשטיין על התנגדותו, ותמכה בהשתתפות ראש הממשלה.