לאחר שפרסמה לפני כחודשיים בעמוד הפייסבוק שלה כי היא נאבקת במחלת הסרטן, היום (ראשון) עדכנה מירית הררי, אשתו של שדר הרדיו דידי הררי, כי "הגרורה בכבד קטנה ומראה שהיא לא פעילה. הכימו עבד, התפילות של כולם נענו". הררי כתבה עוד בפוסט בפייסבוק: "השחרור מהפחד, כל אלה יחד כנראה עושים את העבודה". 



"המליצו לי על פורומים ורבנים וחולי סרטן שהבריאו וצמחים שונים מכל העולם וטיפולים מכל מיני סוגים ואני עקשנית שכמוני, סרבתי", הוסיפה הררי. "סמכתי על בורא עולם וסמכתי על עצמי שביחד אנחנו יכולים יחד, שחררתי ומצד שני האמנתי. זה רק שלב אחד בדרך שהיא עוד ארוכה. אבל היום המשפחה שלי ואני התעוררנו לבשורות טובות".


 



כאמור, הררי חשפה לפני כחודשיים, ביום הסרטן הבינלאומי, כי היא חולה בסרטן ונאבקת במחלה. בפוסט מרגש כתבה אז הררי: "לפני כחודש הניתוח המורכב להסרת הגידול הופסק באמצע עם גילוי גרורה בכבד. אני מסרבת לדעת באיזה שלב אני, לא מעוניינת לשמוע אלו תופעות לוואי עוד צפויות להיות, מתעלמת מהסטטיסטיקה ולא, אני ממש לא חיה בהכחשה אלא בהחלט יודעת מה המשמעות של המחלה הזו. ואחרי כל זה, אני רוצה לומר לכל מי שקורא אותי - הסרטן זו המתנה הכי גדולה שקיבלתי בחיי".