שופינג מוצלח: השופינג שאליו יצאה אישה בשנות ה־60 לחייה עם חברתה הסתיים בזכייה ב־10 מיליון שקל בלוטו. האישה, שהגיעה לבית מפעל הפיס כדי לקבל את הפרס הגדול, סיפרה שיצאה עם חברתה לקניות בקניון באזור המרכז בכוונה לרכוש נעליים חדשות. לאחר שקנתה את זוג הנעליים, הציעה לחברתה לגשת לדוכן בקניון ולמלא לוטו, וכך עשתה. הזוכה מילאה טופס דאבל לוטו ב־64 שקל.
 
הזוכה יצאה שוב לקניון, ובדרכה חזרה ביקשה לבדוק אם הכרטיס שלה זכה. "הזכיין היה בשיחת טלפון", סיפרה הזוכה, "פתאום הוא אמר לאדם שבצדו השני של הקו 'אני צריך לסיים את השיחה'. הייתי בהלם, לא הבנתי מה קרה. הוא הסתכל עלי המום ואמר לי: 'גברת יש לך זכייה בטופס'. אמרתי לו בצחוק 'כמה? 20 שקל, 50 שקל אולי', והוא אמר לי 'לא גברת, יש לך זכייה גדולה'".
 
"אני זוכרת שהתרגשתי מאוד, ומאז אני לא יכולה להפסיק לצחוק. אולי זאת הדרך שלי לבטא את ההתרגשות הגדולה", סיפרה עוד הזוכה. "בסוף הבילוי הגעתי למפעל הפיס, כאשר אני נועלת את הנעליים החדשות שלי ומחזיקה צ'ק של 10 מיליון שקל. תמיד חלמתי לזכות כדי לעזור לילדים שלי. עכשיו אנהל את הכסף בחוכמה ואתן לילדים בדיוק כמו שחלמתי", היא הוסיפה בהתרגשות.