נתן זהבי התייחס היום (שני) בתכניתו ב-103FM לאירוע קריסת המנוף ביבנה, בו נהרגו ארבעה פועלים, וטען: "הייתה צריכה להתקיים שביתה כללית במשק, עם או בלי ההסתדרות והממשלה. שום דבר לא משתנה פה והעם לא יוצא לרחובות. יוצאים כשיש אירוויזיון ואוכל בגן העיר. תתעוררו! אתם עלולים לצפות במו עיניכם בחורבן הבית השלישי. הדיקטטורה כבר עובדת".



"קשה לי לפתוח את התוכנית של היום", הודה זהבי בפתח דבריו. "אספתי כל השבוע גזרי עיתונים על פועלים, פדופילים, חברי כנסת, שרי ממשלה, ראש הממשלה ובנו. ערימה. כל זה התגמד כאשר קרס לו המנוף. הרבה מאזינים נוהגים לטעון כנגדי מדוע אני מבלבל את המוח כל יום על כמות פועלי הבניין שנפגעו כתוצאה מעבודתם. היום הנבלות האלה יסתמו את הג'ורה המצחינה שלהם".



"הם טענו שאני מדבר על הנושא פועלי הבניין כי מדובר בערבים", המשיך זהבי. "אז הנה, עכשיו הם יהודים לכל רוחות. אז עכשיו אתם תתעוררו? ראיתי את התמונה של אותו פועל מסכן שתלוי בין שמיים וארץ על שאריות המנוף שקרס. זה לא עזב אותי כל הלילה. הייתי שמח לראות אנשים אחרים תלויים על רתמות למעלה על המנופים, הראשון הוא שר העבודה והרווחה, שיחיה. שיבין מה זה פועל עברי. ערימת בורגנים, קפיטליסטים, חזירים, מסריחים מנהלים את המדינה הזאת. הם יקימו ועדות. רק בשנה שעברה ניסנקורן, שהיה יו"ר ההסתדרות והפך לחבר כנסת, איים שיעשה השבתה של המשק בגין מצבם של פועלי הבניין. אתה היית משבית את המשק בשביל פועלי הבניין? על מי אתה עובד? רמאים, נוכלים, כל שמעניין אתכם זה האינטרס האישי שלכם. לצערי אין מנהיג עובדים במדינת ישראל. אסור היה היום לאף פועל לעלות על פיגומים או מנוף. הייתה צריכה להתקיים שביתה כללית במשק. עם או בלי ההסתדרות, עם הממשלה או בלי הממשלה. מעמד הפועלים היה צריך לקום, להרים את הראש ולומר 'עד כאן'".



"חוסכים כסף על מנופים", קבע איש התקשורת, שהסביר: "מנופים מלפני 50 שנה בונים בניינים של 60 מטר, כדי שמהפנטהאוז יראו את הים טוב יותר. איפה ארנון בן דוד? מתחבא במרתף? נכנס למחילה? שיעלה על מנוף ויראה את הברגים והחלודה. תעצור את כל הבנייה במשך. הקבלן של הבניין ביבנה נמצא בכלל בחו"ל. ברור שהוא בחו"ל. אני רואה אותם לפעמים נוסעים במרצדס עם סיגר. אכפת להם מבטיחות הפועלים?".


לדבריו, "כשקוראים בעיתון שמדובר בפועל ערבי אנשים מבסוטים ואומרים שמדובר בערבי אחד פחות. נבלות. ערבים וסינים בונים את הארץ יחד עם היהודים. עכשיו נהרגו יהודים ועכשיו אתם מתעוררים. כואב לי על המשפחות. אבא הלך לבוקר לעבודה ולא חזר. קורע לי את הלב. בגלל חיסכון של קבלנים? הדרעק'ס האלה היו צריכים כבר מזמן להוציא חוקים מחמירים בנושא. ראיתם קבלן או יזם הולך עם אזיקים לבית סוהר? ראיתם אותם יושבים באבו כביר עשרה ימים בגלל חשד לגרימת מוות ברשלנות? חיים כץ אומר שצריך לעשות משהו כדי לשים לזה סוף. שילך לכל הרוחות וזה שמשאיר אותך בממשלה שיעזוב יחד איתך. זאת ממשלה זאת? הציבור מעניין לה את התחת. מה אכפת להם? כעת הם רוצים להרחיב את הממשלה, יכול להיות שיהיו 30-40 שרים ועוד 30-40 סגני שרים, שזה אומר עוד 200 יועצים, 70 יועצי תקשורת, 70 מכוניות נהגים ולשכות. יש להם כסף, מה אכפת להם? לבטיחות? אין תקציב".
 
את דבריו חתם באומרו כי "לי ירון עוקבת בהתמדה בעיתון 'הארץ' בנושא. בעמוד הראשון התפרסם הבוקר (ב') שהאוצר מתנגד למהלך לשיפור הבטיחות מחשש לעיכוב בבניית הדירות. שייפול הבניין של משרד האוצר על העובדים שהחליטו דבר כזה. פושעים. לא יאומן כי יסופר. לפני שנתיים, במאי 2017 מנופאי שוחח עמי ואמר 'הבן האדם היחידי שמקפיד על כללי הבטיחות באתר הבנייה הוא המנופאי. הממשלה שלנו מחליפה גם אותנו ומציבה מנופאי סיני. אותם מעניין רק העבודה ולהרוויח כסף מהר. אזרחי ישראל צריכים להתעורר, גם ההסתדרות צריכה להתערב'. שנתיים עברו ועשרות פועלים נהרגו מאז. המנופים הם אותו הדרעק, הקבלנים אותו הדרעק, שר העבודה והרווחה הוא אותו הדרעק וראש הממשלה הוא אותו הדרעק. שום דבר לא משתנה פה והעם לא יוצא לרחובות. יוצאים כשיש אירוויזיון ואוכל בגן העיר. תתעוררו! אתם עלולים לצפות במו עיניכם בחורבן הבית השלישי. הדיקטטורה כבר עובדת. הם עושים מה שהם רוצים בלי דין או דיין ובלי חשבון. לעם יש כוח ואם הוא לא יצא לרחובות הוא יאכל חרא, ייפול ממנופים, יעלו את מחירי המזון, הטבק, הדלק והמיסים. או שתצאו לרחוב או שלא תקטרו ותאכלו חרא".