טרגדיה בדרום: ילדה בת שבע עם צרכים מיוחדים, נחנקה היום (שלישי) למוות לאחר שבלעה מרשמלו. הילדה, החוסה במוסד שיקומי בנגב, החלה להשתנק בעת שאכלה את הממתק. רופא שהוזעק למקום החל לטפל בה עד הגעת צוות מד"א שביצע בה כאמור פעולות החייאה ממושכת. עם זאת, המאמצים לא צלחו, למרות שהמרשמלו חולץ מגרונה, והצוות נאלץ לקבוע את מותה במקום. 
לפני כחודשיים, משי באביס בת השלוש נחנקה למוות בעת שאכלה נקניקייה בבית סבא וסבתה בדרום תל אביב. "היא הייתה ילדה של אושר", סיפר אילן באביס על בתו משי. היא פונתה כאמור על ידי צוות מד"א לבית החולים תל השומר, כשמצבה היה אנוש, אך הרופאים נאלצו לקבוע את מותה לאחר ניסיונות החייאה כושלים. 
בני הזוג אילן ונינט באביס, כבני 37, הביאו את משי לעולם, לאחר כארבע שנות טיפולי פוריות. "אין כרגע בשביל מה לקום בבוקר", אמר עוד האב. רק לפני שבועיים חגגה משפחת באביס את יום המשפחה בגן הילדים ביחד עם משי. "כשהייתה נכנסת לגן הילדים היו קופצים עליה משמחה. היא הייתה ילדה של אושר", סיפר עוד האב.

לאחר שהתקלחה בבית הסבא והסבתא, שהם ההורים של האם ולהם תשעה נכדים, אכלה משי ארוחת ערב שכללה נקניקיות וצ'יפס ואז נחנקה למוות מאחת מהנקניקיות. "הסבא והסבתא נתנו לה בטוב לב את כל מה שהיא רצתה", הוא סיפר עוד על הטרגדיה הנוראית. הסבא ניסה לבצע בה פעולות החייאה ממושכות, ולמקום הוחש מתנדב של איחוד הצלה וניידת טיפול נמרץ של מד"א.