בני משפחתו וחבריו של צ'ארלי חורי, תושב יפו שהתמוטט ומת אמש בחתונת בתו, מתקשים לעכל את האירוע הקשה. חורי הספיק ללוות את בתו בטקס שנערך בכנסייה ולהגיע לאולם האירועים, ובעת שליווה את בתו וחתנו בכניסתם לאולם, לעיניהם ולעיני כל האורחים, התמוטט. ניסיונות ההחייאה לא צלחו, ומותו של חורי בן ה-55 נקבע. הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים - אדי, 19, ואלינור בת ה-23.
במשך שנה שלמה הוא התרגש לקראת נישואיה של בתו. "אלינור היא בתו הראשונה שהתחתנה", סיפרה ל"מעריב אונליין" שרית מזל, שעבדה בבית העסק לשטחים ופרקטים שבו עבד חורי במשך 12 שנים. "הוא דיבר על זה כל הזמן, חשש ודאג שהכל יעבור כמו שצריך".
חתונת בתו של צ'ארלי חורי
אמש הגיעה ההתרגשות הזו לשיא, כאשר התקיים טקס בכנסייה. לאחריו כאמור, הם הגיעו לאולם האירועים "טרויה" בדרום הארץ. "הוא הרגיש טוב בכנסייה", שיחזרה מזל, "אחר כך הוא הגיע לאולם ועמד בקבלת הפנים בכניסה. הוא קיבל את האורחים ולחץ לכולם ידיים. ונראה בסדר גמור". היא הוסיפה: "כשהגיעו החתן והכלה, מלווים בשיירה על ידי להקת מתופפים, הוא ליווה אותם, רקד ושמח. פתאום הוא התמוטט. זה היה מחזה לא פשוט".

חתונת בתו של צ'ארלי חורי. צילום: אליקו שטיחים

חלק מהנוכחים באולם טיפלו בחורי. אחד מהם הוא שמעון פרש, מנהל האירועים באולם, שמשמש מתנדב במד"א. "ביצעתי בדיקה ראשונית וזיהיתי שלמטופל אין דופק ואין נשימה", סיפר, "התחלתי בפעולות החייאה, תוך שאני מנחה עובד במקום לרוץ ולהביא לי את מכשיר הדפיברילטור שקיים באולם באופן קבוע. המשכתי בפעולות החייאה תוך מתן מכות חשמל". הוא הוסיף: "כעבור מספר דקות בודדות, כשצוות הניידת טיפול נמרץ של מד"א הגיע למקום, הם המשיכו את הטיפול הרפואי ופינו אותו לבית החולים, תוך המשך ביצוע פעולות החייאה ומתן מכות חשמל נוספות".

בבית החולים, כאמור, נקבע מותו של חורי. "אנחנו מזועזעים", אומרת מזל, "אף אחד מאיתנו לא הצליח לישון. צ'ארלי היה צעיר ובריא. עבד קשה ולא התפנק. הוא היה בן בית פה. אדם מקסים, שקט וצנוע".