"בהלם שנותנים במה למטפלת שמתעללת בתינוקות", כך הגיבה היום (שלישי) בת אל רוגוב, אמו של התינוק בן ה-11 חודשים, שעבר על פי החשד התעללות בידי המטפלת שלו, ציפורה דוד, בנס ציונה. דוד, שנאשמת בהתעללות בקטין או בחסר ישע, התראיינה אמש לחדשות 12 והאם זועמת על כך. בפוסט שהעלתה בדף הפייסבוק שלה, התייחסה רוגוב לטענותיה של דוד בראיון, לפיהן מדובר היה בתקרית חד פעמית.



"מעולם לא הרמתי יד על ילד", טענה דוד. "נפלתי על יום אחד שהייתי בסערת רגשות איומה. אני לא יודעת מאיפה זה בא לי, אני לא יכולה לתת הסבר. הייתי בפרץ רגשות ועצבים, ועל זה אני כל כך מתנצלת". אך למרות דבריה, על פי כתב האישום שהוגש נגדה, מדובר ביותר ממקרה אחד של התעללות.



"הלב שלי נשרף", כתבה האם המזועזעת אחרי שידור הראיון. "אז ככה נראה מעצר בית במדינת ישראל - משפחה, טלוויזיה, אוכל חם, מקלחת חמה, קצת לשבת בשמש במרפסת, לעשן סיגריה, להתראיין, להכניס כתבים, צלמים. ככה נראת מפלצת ש'לא יודעת מה קרה לה באותו יום' וכמעט רצחה תינוק, חנקה כל כך חזק למשך הרבה זמן ועצרה שניה אחת, אולי שתיים לפני שהוא מפסיק לנשום ומת".



רוגוב המשיכה: "את לא יודעת מה קרה לך?! אני אגיד לך מה קרה לך! את התעללת בתינוק שלנו, את הזנחת אותו, השארת אותו בחוץ בשמש לבד לצרוח עד שאבא שלי תפס אותך על חם, השארת אותו לבד על הספה, זרקת אותו על המזרן, על הרצפה שהראש שלו נפגע, נתת לו סטירות, הרבה סטירות, חזקות, בעטת בו, הטחת אותו בעגלה, האבסת אותו, וחנקת אותו למשך הרבה זמן, כמעט יותר מדי זמן. רק בשביל שלא יפריע לך לשכב על הספה בנחת ולהיות בטלפון שלך, או לפצח גרעינים".




בהמשך מכנה רוגוב את דוד "מפלצת! את חלאת אדם! את שקרנית! והשקר שאת מספרת לכולנו שזה מקרה חד פעמי שבו הרבצת לתינוק במשך 5-6 שעות הוא לא יותר משקר. מה קרה לפני כן שלא הקלטתי?"

דוד טענה שלמעשיה היה טריגר, שגרם לה להתעלל לכאורה בתינוק. ״איזה טריגר?" שואלת רוגוב בפוסט. נתתי לך שבוע קודם שלושה ימי חופש, יומיים לפני שהתעללת בבן שלי שוב לקחת יומיים חופש להזד**ן עם החבר שלך שבא מחו״ל, הכל נתתי לך.. רואים כמה צערך הוא רב, את מדברת כמו קרח, חסרת בושה, חסרת כאב, מדברת כי עו״ד כנראה הכריח אותך, את מנסה להינצל מהעונש שלך וזה לא יעזור לך".

מחברת החדשות בקשת 12 נמסר: "כמי שחשפו את הפרשה אנחנו ערים לכאבה של אמו של הפעוט נוכח המעשים הקשים שתועדו. עם זאת, זכותו של כל חשוד להשמיע את גרסתו".

 

דוד נאשמת בכך שבשני מועדים שונים התעללה בתינוק. בין היתר, סטרה בפניו, צעקה לעברו שוב ושוב, הטיחה אותו על הספה ועל השטיח, הצמידה מגבת לפניו של התינוק תוך שהיא חונקת אותו, הזיזה את התינוק עם רגלה, יצאה לעשן והותירה את התינוק לבדו בבית ואמרה לו שתהרוג אותו. המעשים תועדו במצלמה בבית ההורים.