טרגדיה בצפון: שני בני אדם נהרגו היום (חמישי) בתאונות דרכים ברחבי הארץ. בתאונת דרכים קשה בין שלושה כלי רכב בכביש 70, סמוך לצומת יסעור מחוץ לנהריה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי ל-7 פצועים, בהם: אישה אחת כבת 60 במצב אנוש, שלאחר ניסיונות החייאה נאלצו לקבוע את מותה. בין יתר הפצועים אישה כבת 70 במצב בינוני עד קשה הסובלת מחבלת ראש, ועוד שישה פצועים במצב קל.

מאוחר יותר, נפגעו מרכב שלושה צעירים שנסעו על קולנועית בסמוך לקיבוץ שריד, בהם שניים באורח קל ואחד אנוש שמאוחר יותר נקבע מותו בבית החולים העמק. חובשי מד"א ואיחוד הצלה העניקו טיפול רפואי לנפגעים בזירת התאונה, המשטרה מסרה כי בוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת נסיבות האירוע. 
 
פרמדיק מד"א שחר שניטמן, שהיה עד לתאונה שהתרחשה בכביש 70 סיפר כי "נסעתי בכביש כשלפתע ראיתי רכב שמתנגש ברכב אחר בעוצמה, ורכב נוסף שנפגע בעקבות כך. מיד דיווחתי למוקד מד"א על תאונה קשה, כדי להזעיק כוחות נוספים למקום. בדקתי את מצבם של הפצועים, שהיו לכודים בחלקם. תוך כמה דקות הגיעו כוחות מד"א, והענקנו טיפול רפואי לכל הפצועים. לצערנו את מותה של אחת הפצועות נאלצנו לקבוע בשטח, בתום פעולות החייאה".

מהמשטרה נמסר בנוסף כי מבוצעים בשעות אלו מאמצים לחקור את נסיבות התאונה הקטלנית. בוחני התנועה של משטרת ישראל החלו בחקירת נסיבות התאונה. כזכור, אמש רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו נהרג מפגיעת רכב בכביש 20 ממחלף גלילות מזרח לכיוון שבעת הכוכבים. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע.