חנין סעיד דראושה (22) נהרגה וגבר בשנות ה-30 נפצע באורח קשה בתאונת דרכים שאירעה היום (ראשון) בכביש 60 סמוך לצומת אכסאל בצפון. התאונה אירעה בעקבות משאית מערבל בטון שהתהפכה על רכב פרטי ובעקבותיה נלכדו שני הנהגים ברכביהם. נהג המשאית פונה לבית החולים רמב"ם בחיפה לאחר שחולץ ע״י כוחות כיבוי אש.
 
פרמדיק מד"א, שי אשכנזי, סיפר כי "כשהגענו למקום המראה היה קשה. המשאית הייתה הפוכה על צידה, והרכב הפרטי היה לכוד תחתיה. תוך כדי פעולות מאומצות של כוחות כיבוי האש לחילוץ הנפגעים, פעלנו על מנת להעניק להם טיפול רפואי. נהגת הרכב, אישה בשנות ה-20, סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה ביותר, ולאחר בדיקות רפואיות נאלצנו לקבוע את מותה. נהג המשאית, גבר כבן 60 במצב קשה שעדיין לכוד, מטופל על ידי צוותי מד"א, ויפונה לבית החולים במסוק מד"א שנחת בזירה".

דראושה. צילום: ללא


צילום: דוברות המשטרה
 
בתוך כך, צעיר בשנות ה-20 לחייו נהרג בתאונת דרכים בין רכב לאוטובוס על גשר מחלף אייל מעל כביש 6. צוותי מד"א נאלצו לקבוע את מותו במקום.

 
באירוע אחר, שבעה בני אדם נפצעו, בהם אישה בת 56 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופה העליון, גבר כבן 60 במצב בינוני עם חבלות בפלג גופו העליון וחמישה במצב קל, בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 675 סמוך לצומת הסרגל.