רותם אלישע, פעילה חברתית שנפגשה כמה פעמים בשנים האחרונות עם נחמה ריבלין, שחזרה חלק מאותם רגעים. "לפני שלוש וחצי שנים השתתפתי בפרויקט 'לא תאנסו אותנו לשתוק' שפורסם ב'לאישה', והמטרה שלו היתה להעלות את המודעות לאלימות מינית ולמי שנפלו קורבן לכך", סיפרה היום (שלישי) בשיחה עם מעריב אונליין, "עם פרסום הפרויקט, נחמה ריבלין, שהיתה באמת אישה מדהימה, התקשרה אל אותן הנשים שהשתתפו בפרויקט - היא רצתה להכיר אותנו ולהודות לנו". 
היא סיפרה כי חלק מהן הגיעו לפגישה: "נחמה התייחסה לכל אחת מאיתנו ולסיפור שלה, דיברה איתו בצורה כנה ובגובה עיניים, הודתה לכל אחת באופן אישי וחזרה על כמה אנחנו אמיצות וכמה כואב ומקומם שהיינו צריכות לחוות את זה". אלישע הוסיפה כי "במהלך הפגישה היה סבב שבו כל אחת הציגה את עצמה וסיפרה את הסיפור שלה, נחמה הקשיבה, כאבה וחיבקה את כל אחת מאיתנו". לדבריה, היא היתה רגישה מאוד, ואמרה שאלימות מינית נמצאת בראש סדר העדיפויות שלה. "בצניעות רבה היא הכניסה אותנו לבית שלה, הקשיבה, חיבקה, ונתנה מקום", ציינה.
אלישע הוסיפה כי אחרי אותו היום, ביקרה בבית הנשיא כמה פעמים נוספות במהלכן פגשה את נחמה ואת הנשיא. "שניהם היו רגישים, קשובים, מצחיקים ומחבקים", שיתפה, "עצוב לשמוע שהיא נפטרה, היא היתה מודל לחיקוי בעוונה והצניעות שבה, ובעשייה ללא תמורה - מעל ומתחת לפני השטח". היא סיכמה: "נחמה פעלה רבות והיתה מקור תקווה עבור רבות".