טרגדיה בדרום: בבית החולים סורוקה בבאר שבע נקבע הלילה מותו של נער בן 17, תושב היישוב אשלים שבמרחב נגב, שנדרס זמן קצר קודם לכן על ידי רכב שבו נהגה בת דודתו, צעירה בת 26. כבר בראשית החקירה עיכבה המשטרה את הצעירה לחקירה, ובמהלכה נשלל רשיונה ל-90 יום, וכעת נבדקות נסיבות התאונה. 
סמוך ל-02:40 התקבלה הודעה במשטרה ובמד"א על תאונת דרכים שאירעה בקיבוץ אשלים שבמרחב נגב. צוותי מד"א שהגיעו למקום האירוע פינו את הנער בן ה-17, שנפצע באורח אנוש, לאחר שנדרס על ידי רכב פרטי. 
כוחות משטרה שהגיעו גם הם לזירת האירוע פתחו בחקירה לבירור נסיבות התאונה, כאשר במקביל הוזעקו למקום בוחני תנועה. כבר בשלב הראשון עוכבה נהגת הרכב הפרטי, בת דודתו של הצעיר, ובמהלך חקירתה הוחלט, כאמור, על שלילת רישיון הנהיגה שלה. 

מבירור הפרטים עולה כי הנער, בת דודתו ואחותה התאומה חזרו יחד ממסיבה, ככל הנראה, ובשלב מסוים, עת הגיעו קרוב לביתו של בן דודן, הצעיר ירד מהרכב, ובנסיבות שטרם הובררו הוא נפגע מהמכונית ונפצע באורח אנוש, כפי שצוין. 
חובש רפואת חירום במד"א, איתן שלמה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו את הנער שוכב על הכביש בסמוך לרכב, כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. תוך כדי טיפול רפואי העלינו אותו לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים כשהוא מורדם ומונשם ומצבו קריטי". 
במשטרה ערכו גם בדיקות לגבי מצבה של הנהגת, לרבות בדיקת כמות האלכוהול בדמה, אם אכן הייתה קיימת כזו. בשלב זה, כאמור, לא ברורות נסיבות התאונה.