עדן אסבן, צעיר מהצפון סיפר בפוסט שכתב בחשבון הפייסבוק שלו כי הזמין לו ולבן זוגו מקום במסעדה, אך סירבו להכניס אותם בטענה כי זוג גברים הם לא זוג. "מדינת ישראל 2019!!!! הזמנתי בבוקר מקום למסעדת פרנג'ליקו נצרת עלית ל2 בשעה 8 וחצי לי ולבן זוגי. לאחר שהגעתי אמרו לי שהיום הוא יום לזוגות ולמשפחות.. אמרתי בכניסה שהזמנתי מקום מראש וגם אני כאן עם בן זוגי".
"שוב אמרו לי שזה רק לזוגות והדגישו שזוג זה גבר ואישה. המום ונבוך הסתובבתי והלכתי. לאחר כמה דקות התקשרתי לסניף כדי לוודא שאכן ישנו שולחן על שמי, הייתי מספיק חכם כדי להקליט את השיחה הפעם. ענתה לי בחורה מהסניף, אמרה לי שאכן יש שולחן על שמי ושהיא חשבה שעדן זה שם של בת ואם אנחנו זוג גברים אז לא "זה הנהלים של המקום"".
"אני פשוט מתבייש שחברה בעלת כמה סניפים פועלת בצורה כזאת. אני לא אשתוק.. ואתם, חברים שלי עזרו לי. שתפו תעזרו לי להגיע עם הסיפור הזה לאן שצריך עד שהחברה תמצא את הדין ותבין שאין מקום לאפליה".

הפוסט קיבל תגובות רבות והפך ויראלי במהרה. המסעדה הגיבה בחשבון הפייסבוק שלה לטענות שהעלה אסבן בפוסט: "אוהבים, מכבדים ומחבקים את הקהילה הגאה! חברים וחברות, נתחיל בשורה התחתונה: רשת פרנג'ליקו, על כלל השדרה הניהולית וזכייני הסניפים אוהבים, מכבדים ומחבקים את הקהילה הגאה, לא רק בסוף שבוע מצעד הגאווה, אלא כל השנה".
"באשר למקרה המצער שקרה אמש אצלנו בסניף, מדובר בטעות אנוש שנבעה מאי הבנה שלמה, עליה אנו לוקחים אחריות מלאה. אנו לוקחים אחריות מלאה, לא בכדי להשתיק ובטח לא בשביל להקליל, אלא מתוך רגש אמיתי הנמצא במקום בו אנו מאמינים שכלל בני האדם שווים, וחשובים באותה המידה, ללא קשר לדת, גזע, מין או נטייתם המינית".

"מיותר לציין שהשיח המשתולל ברשת החברתית בשעות אלו הוא חשוב ביותר, ויש להעלות נושאים מסוג זה לשיח בכל הזדמנות, אך מנגד חשוב לנו להבהיר שוב שבעינינו: אבא ואבא = משפחה, אמא ואמא = משפחה, אבא ואמא = משפחה! תודה רבה לכל מי שפנה אלינו בנושא להבהרה, מקווים שתשובתנו הכנה תמצא אוזניים פתוחות להקשבה וסובלנות. המשך שבת נעימה, מלאה באהבה".