לאחר שרשרת הקטטות האלימות שאירעו ברחבי הארץ בשבוע שעבר, במרכזה עמד אירוע השלכת הכיסאות בימית 2000, תקרית אלימה נוספת התרחשה הערב (שבת) במסעדת "בית הפנקייק" בנתניה. בסרטון שפורסם ברשתות החברתיות נראים החשודים כשהם משליכים אחד על השני כיסאות.

על פי החשד, צעיר שהגיע למקום לבד נקלע לוויכוח עם אחד מעובדי המקום על רקע מקום ישיבה. הוא רצה לשבת במקום מסוים ולאחר שענו לו בשלילה, התפתח ויכוח שגלש לפסים אלימים כשתוך זמן קצר אחרי חילופי מהלומות החלו בהשלכת כיסאות. במשטרה בודקים נסיבות האירוע.

הקטטות המתוקשרות שפרצו בסוף השבוע שעבר כללו תגרה אלימה בין מתרחצים שתויים לבין פקחים עירוניים בחוף בקריית חיים; קטטה אלימה בחוף ארגמן בעכו, שבה עשרות גברים רדפו אחר אדם והכו אותו לעיני מתרחצים.
 


כמו כן, שישה בני אדם שעוכבו לחקירה בירוחם בחשד למעורבות בתגרה בבריכה בעיר; קטטה בש־כונת בית חנינא בירושלים על רקע סכסוך בין משפחות; קטטה בחוף סטלה ביץ' בבת ים; וכמובן הקטטה ההמונית בפארק המים ימית 2000 בחולון, שבה מתפרעים מאזור ירושלים התעמתו באלימות עם המאבטחים שבמקום.

קצין משטרה בכיר בדימוס, אמר בעקבות גל האירועים האלימים שאליו נחשפנו בסוף השבוע האחרון, שבהם בלט חוסר האונים של השוטרים, כי "מסרסים את המשטרה. לבי עם השוטרים והקצינים שיוצאים לשטח לטפל באירועים חמורים וחריגים".
 
עוד הוסיף: "שוטרים לא מקבלים גיבוי כפי שהם ראויים לקבל, וזה מצער. בסופו של יום, מי שישלמו את המחיר הם האזרחים הנורמטיביים, שהשוטרים לא עושים די כדי להרחיק מהם את אותם בריונים פורעי חוק".