טרגדיה בבת ים: נקבע מותו של הילד בן ה-10 שנפצע באורח אנוש מוקדם יותר הערב (רביעי) בחוף הים בעיר בת ים. גורמי הצלה שהגיעו למקום ביצעו בילד פעולות החייאה ופינו אותו לבית החולים וולפסון כשהוא במצב אנוש. הילד נפצע לאחר שנפל מגובה של כ-10 מטרים, כשעמד על צוק בחוף סי פאלאס. המשטרה פתחה בבדיקת נסיבות האירוע. 

שמואל משולם ואיתן שמיר חובשים באיחוד הצלה סיפרו: "כשהגענו למקום הילד היה ללא הכרה וסבל מפגיעת ראש קשה. עוברי אורח סיפרו כי הוא נפל מהטיילת עד לחוף. ביצענו בו פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים".

חובש רפואת חירום במד"א, יהודה שטינהרטר, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו על החול בחוף ילד בן 9 מחוסר הכרה. אנשים במקום סיפרו לנו שהוא הידרדר מראש צוק עד לחוף מגובה של כ-10 מטרים. הילד סבל מפגיעה רב מערכתית קשה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, העברנו אותו לניידת טיפול נמרץ, ופינינו אותו לבי"ח תוך המשך טיפול רפואי, כשמצבו קריטי".

מנתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים עולה כי מתחילת שנת 2019 מתו 4 ילדים מנפילה מגובה (כולל המקרה הנוכחי). לשם השוואה, בשנת 2018 כולה מתו 4 ילדים בנפילה. אורלי סילבינגר, מנכ"לית ארגון בטרם לבטיחות ילדים: "נפילת הילד בבת ים כואבת ומזעזעת. אנו שוב רואים שתאונות ילדים מתרחשות בכל מקום. הדרך הטובה ביותר למנוע תאונות היא להבין שזה יכול לקרות לכולנו ולפעול בנושא. ארגון בטרם יצא במהלך רחב להגברת המודעות עם המסר 'אל תאמרו לי זה לא יקרה'. אנחנו עומדים בפני יציאת הילדים לחופש הגדול. עלינו לעשות כל שביכולתנו להבטיח שהקיץ לא נאבד חיי ילדים נוספים".