שלושה אנשים נהרגו היום (שבת) על הכבישים, ביניהם רוכב אופנוע, נהג טרקטורון והולך רגל. רוכב האופנוע, כבן 40, נהרג בתאונת דרכים בכביש 31, מירידות מערד לצומת זוהר. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום דיווחו כי רוכב האופנוע נמצא עם פגיעה רב מערכתית קשה, ללא סימני חיים, וקבעו את מותו. 
 
חובש רפואת חירום במד"א, שחר שפילקובסקי, סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את רוכב האופנוע שוכב מחוסר הכרה בסמוך לרכב כשהאופנוע מפורק לגמרי במרחק של עשרות מטרים. רופאה שחלפה במקום בסמוך לתאונה ועצרה על מנת להעניק טיפול רפואי סיפרה לנו שהרוכב שכב מתחת לרכב והם חילצו אותו. הוא היה ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד ולאחר בדיקות נאלצנו לקבוע את מותו". 

בנוסף, נער בן 16 נמצא ללא רוח חיים באזור ביר הדאג'. גורמי רפואה קבעו את מותו, לאחר שאותר פצוע על טרקטורון באזור, ככל הנראה כתוצאה מהתהפכות עצמית. מהמשטרה נמסר כי מתחקור ראשוני עולה חשד לאירוע תאונתי. החקירה נמשכת בידי בוחני תאונות דרכים. 

בתאונה קטלנית בכביש 90 נהרג הולך רגל מפגיעת רכב. צוותי הרפואה קבעו במקום את מותו של הולך הרגל, הנהג הפוגע נמלט ובהמשך הסגיר את עצמו. בוחני התנועה פתחו בחקירת נסיבות התאונה. 
 
בתאונה נוספת שהתרחשה היום על הכבישים, נפצע רוכב אופניים כבן 50 במהלך רכיבה בנחל בשור, סמוך לצאלים. הפצוע פונה במסוק צבאי לבית החולים סורוקה כשהוא במצב בינוני עם חבלת ראש.