חגי פליסיאן, מי שהואשם ברצח בבר נוער ולבסוף האישומים נגדו בוטלו, נעצר אתמול בחשד לתקיפה של אישה בחדרה, שם הוא מתגורר. התקיפה מוגדרת באלימות במשפחה, לאחר שעל פי התלונה, פליסיאן הטיח את ראשה של האישה בקיר והיא נפגעה בפניה. האישה מסרבת לשתף פעולה עם חקירת המשטרה ולמסור עדות במשטרה. פרקליטו של פליסיאן, עו"ד רהב אופנהיימר, מסר כי הוא מכחיש כל קשר לאירוע. 



בית משפט השלום הורה לשחרר את פליסיאן, אולם המשטרה ביקשה עיכוב ביצוע. עו"ד אופנהיימר אמר בתגובה כי "ביהמ"ש הנכבד ביצע את מלאכתו נאמנה וכרגיל עשה זאת באופן יסודי ומדוקדק. בניגוד למשטרה לא התרשם בית המשפט משמו של החשוד, אלא התייחס לגופם של דברים ועובדות. בית המשפט ביקר את המשטרה על התנהלותה בחקירה והורה על שחרורו של החשוד ללא תנאים. המשטרה לצערי לא השלימה עם החלטת בית המשפט הנכבד, וביקשה עיכוב ביצוע השחרור לצורך הגשת ערר. תקוותי שהמשטרה תשכיל להימנע מהגשת הערר ותאפשר את שחרורו של מרשי, בהתאם להחלטת בית המשפט".



חגי פליסיאן היה החשד העיקרי בביצוע הרצח במועדון הבר נוער בתל אביב שאירע לפני עשר שנים, בו נרצחו שניים - ניר כץ וליז טרובישי - ונפצעו 11. ארבע שנים לאחר מכן, ב-2013, הוגש נגד פליסיאן כתב אישום על בסיס עדותו של זאור חנקישייב, שהפך לעד מדינה. 



לאחר מכן התברר שחנקישייב מסר מידע כוזב והפליל את פליסיאן על לא עוול בכפו. באפריל 2013 הוא יצר קשר עם גורמים במשטרה וסיפר כי יש ברשותו מידע על הרצח בבר נוער, פרשה שהמשטרה לא הצליחה להגיע אל קצה חוט בעניינה. לדבריו, פליסיאן ביקש לנקום במנהל ה"בר נוער", שאול גנון, שתקף מינית את אחיו הצעיר, בנימין. המשטרה פתחה בחקירה ונחתם עם חנקשייב הסכם עד מדינה.



במהלך התקופה בה היה עד מדינה הופעל חנקישייב כסוכן סמוי והקליט את פליסיאן בהקלטה שהביאה להעמדתו לדין של פליסיאן ובמהלכה הוא נשמע אומר: ״עשינו עבודה נקייה שם בבר נוער״. בהמשך טען פליסיאן כי חנקישייב דובב אותו כדי לסחוט את גנון, וסיפר כי הוא אף הכתיב לו בהודעות מה לומר, ולאחר מכן הורה לו למחוק את ההתכתבות. במשטרה הצליחו לשחזר את המסרונים, שחיזקו את גרסתו של פליסיאן. המידע החדש הביא לשחרורו של פליסיאן ולמעצרו של חנקישייב, ועד לרגע כתיבת שורות אלו, השאלה מי ביצע את הרצח הנוראי ב"בר נוער" נותרה פתוחה.



לפני 4 חודשים טען חנקישייב כי יש בידיו מידע חדש על הרצח. הוא פנה לחוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב והציע להם להעביר מידע אודות הרצח בתמורה לכסף וטובות הנאה. בלשי ימ"ר תל אביב הגיעו לכלא ניצן וחקרו את חנקישייב ובדקו את גרסתו.