גם לפינגווינים יש פרק ב':  הספארי ברמת גן פרסם היום פוסט מרגש בפייסבוק, שהוכיח כי גם לפינגווינים, כמו לבני האדם ולרוב החיות, יש רגשות. במרכז הפוסט ביל, פינגווין אפריקאי שהתאלמן לפני מספר חודשים מהפינגווינית תמוז. מותה של זוגתו העציב אותו מאוד ושום דרך בה ניסו מטפליו המסורים לשמח אותו לא צלחה. דגים טעימים, העשרות אהובות ומחילה מרופדת ונינוחה - כל עלה לא הוציאו את ביל מן הצער העמוק בו היה נתון בעקבות מותה  של אהובתו. 



מנטה היא פינגווינית שתמיד הייתה מאוד קרובה למטפלים ואהבה להישאר לידם, גם לאחר שסיימה לאכול. לכן, כשהיא התחילה להתרחק מהם, המטפלים ניסו להבין מה קרה, וגילו שמנטה התאהבה בביל האלמן, המבוגר ממנה בכמה שנים.



"היינו בטוחים שגם מנטה וגם ביל כבר לא ימצאו זוגיות", אמרו המטפלים. "הוא היה עצוב והיא הייתה רק לידנו ולא היה נראה שהיא מתעניינת בזכרים שמסביב. כנראה שהיא חיכתה לביל ורק אחרי שהוא התאלמן מהפינגווינית, תמוז, הוא היה פנוי לקשר חדש והבחין בקיומה".



תופעה מעניינת נוספת בהקשר לזוג החדש היא, שהשניים מנהלים את הזוגיות שלהם בשתי מחילות - האחת, המחילה הקודמת של ביל וזוגתו הראשונה תמוז, והשנייה -  מחילה נוספת שביל מצא עבורם.