הורים בבית ספר יסודי בירושלים חוששים מאד מנוכחותו של עבריין מין בקטינים, אשר צפוי להשתתף מחר במסיבת הסיום של תלמידי בית הספר. ההורים דורשים שתימנע כניסתו לשטח בית הספר וקרבתו לילדיהם ופנו להנהלת בית הספר. גם אשתו מבקשת שלא יגיע ופנתה להנהלה. שם הפנו למשרד החינוך, אשר לא יפעל למניעת כניסתו של העבריין המורשע. במשרד החינוך סירבו להגיב לפניית מעריב בנושא.



מדובר בדרור הומינר, תושב אפרת בן 49, אשר הורשע לאחרונה בביצוע מעשים מגונים בשלושה נערים בני 14. את הנערים הוא הכיר בשכונת מגוריו, הציע להם לעבוד בניקיון בבית הכנסת שבו הוא עובד, ובהמשך הציע לו הומינר לבצע "בדיקת זרע", שתאפשר להם לתרום זרע בעתיד. לאחר כמה פניות, הסכים הנער לבצע את ה"בדיקה", שהומינר התנה בכך שיצפה בה. בסיום נתן הומינר לנער 100 שקלים. שנה לאחר מכן, חזר הומינר על ההצעה בפני שני נערים נוספים. אחד הנערים פנה בעקבות ההצעה למשטרה וכך נעצרו מעשיו של הומינר. 



הומינר הורשע ונידון לעשרה חודשי מאסר, אותם הוא אמור להתחיל לרצות ב-4 באוגוסט. הוא ערער על עונשו לבית המשפט העליון, בטענה כי הוא נעדר עבר פלילי ומשתתף בתכנית טיפול של שירות המבחן. השופטים חנן מלצר, ניל הנדל ונועם סולברג דחו בשבוע שעבר את הערעור וקבעו כי עונש של עבודות שירות אינו הולם את חומרת המעשים. "החברה מחויבת להגן על בניה ובנותיה מפני פגיעה מינית", כתבו.



אך מסתבר שמשרד החינוך אינו מחויב להגנה מסוג זה. כאמור, הומינר צפוי לקחת חלק במסיבת הסיום בבית הספר של אחד מילדיו, שתתקיים מחר בירושלים. "המצב לא נורמלי", אמר למעריב אחד ההורים. "אם הוא הורשע וצריך להיכנס לכלא איך יתכן שהוא יגיע לבית הספר? מי יפקח עליו? מי ישגיח שהוא לא יפגע בילדים נוספים? הוא צריך להיכנס לכלא אבל בינתיים הוא מסתובב חופשי. איך יתכן שפדופיל מורשע יכול להיכנס לשטח בית הספר?"



אשתו של הומינר אמרה למעריב: "אני מאד מודאגת, זה מכניס לחץ מיותר. פניתי למנהל בית הספר, הבהרתי שהוא אדם מורשע בעבירות מין בקטינים ולא אמור להיכנס למוסדות חינוך. גם העברתי את פסק הדין המרשיע אותו. היום בבוקר קיבלתי טלפון שהאבא יגיע מחר והמנהל אפילו איים שאם אעשה בלגן אני אעוף מהמסיבה. אני חוששת שהוא יפגע בילדים".



בבית הספר הפנו את מעריב למשרד החינוך, אך במשרד החינוך סירבו להתייחס לפניית מעריב או למסור תגובה לטענות.