שדה דב ייסגר הלילה: חודשים של מחאות ודיונים הגיעו לסיומם היום (ראשון) בהחלטת ראש הממשלה, בנימין נתניהו, כי לא ניתן יהיה לעצור את פינוי שדה דב. לאחר דיונים מעמיקים הגיע נתניהו להחלטה כי כל ניסיון לעצור או לדחות את פינוי השדה יעלה למדינה מיליארדי שקלים, ויגרום לנזק כבד. 

במקביל להחלטה זו, הורה נתניהו על הקמת תכנית לפיתוח העיר אילת, והקמת צוות שרים בראשות ראש הממשלה שיוודא ביצוע של התכנית. בנוסף, ראש הממשלה ושר התחבורה סיכמו על הבטחת רציפות התחבורה התעופתית לאילת דרך נתב"ג באותה תדירות שקיימת היום בין אילת לשדה דב. 

כמו כן, הוחלט על הענקת רשימת הטבות לתושבי אילת הטסים לנתב"ג, ביניהם: חולים שיטוסו מאילת יקבלו מימון מונית חינם מנתב"ג לבית החולים ובחזרה. תושבי אילת הנוסעים בתדירות גבוהה למרכז יקבלו הטסות גם הם.

כחלק מההטבות הוחלט על הסעות חינם מנתב"ג לרכבת ארלוזורוב בתל אביב, הענקת כרטיס קבוע שיחסוך את הבידוק הביטחוני לפני הטיסה, מתן עדיפות לטיסות מנתב"ג לאילת ושאטל ייעודי לשיופעל לטיסות מאילת מטרמינל 1לתחנת הרכבת, שיותאם ללוח הטיסות מאילת. 

בנוסף, טרמינל 1 ישודרג בעלות של 230 מיליון ש"ח, יוכשרו במקום 400 מקומות חניה לטסים לאילת, ולוח הטיסות יועתק באופן מלא משדה דב לנתב"ג. 

גם הרופאים הטסים לאילת יקבלו הטבות, ביניהם מענקים לצוותים רפואיים שיעתיקו את מקום מגוריהם לאילת, ותמריצים ייעודים לרופאים שטסים לאילת לצורך מתן שירות רפואי.