מסר תקיף: בתום ישיבה ממושכת בתחילת השבוע החליטו אנשי הארגון "הנכים הופכים לפנתרים" לחדש את מחאתם נגד הקיפאון בהעלאת קצבאות הנכות בתקופת הבחירות. "כסף שב־2020 אמור לעבור להעלאת קצבאות הנכים, בספק אם יועבר עקב בזבוז הבחירות החוזרות", אמרו המארגנים, שאשתקד שיתקו את כבישי הארץ.
 
ארגוני הנכים השותפים ליוזמה סיכמו כי מחאתם לא תרד מסדר היום הציבורי עד לבחירות וכי הם מתעתדים לגייס פעילי שטח לקראת חידוש ההפגנות בקרוב.
אייל כהן, המוביל את הארגון: "זה יהיה מסר תקיף לממשלת ישראל והעומד בראשה בנימין נתניהו, ולשר האוצר משה כחלון - לא נשקוט עד שקצבאות הנכים יושוו לשכר המינימום".

"מינימום זה מינימום": מחאת הנכים. צילום: אליס היימן


"חבל שהממשלה מבינה רק כוח כי מה שנותר לנו הנכים זה שוב לצאת להפגין", הוסיף כהן. "הפעם נהיה רלוונטיים ועקשנים יותר, והמחאה תגיע לכל מקום במדינה ולכל המקומות האסטרטגיים, הכוללים נמלי ים, אוויר ויבשה. אנחנו מכינים הפעם הפתעות חדשות שלא היו בעבר, והן יפגעו במשק הישראלי, צעד שאנו לא מעוניינים בו, אבל נאלצים לשוב ולנקוט בשעה שראש ממשלת ישראל מוביל בימים אלו את עם ישראל לבחירות מיותרות שעולות למדינה מיליארדי שקלים על חשבון ציבור הנכים והציבור ככלל".