סערה נוספת? סרטון חדש שצולם במהלך ההפגנות שהתקיימו אתמול בבית שמש ובו נראה בלש משטרה אוחז באחת מפיאותיו של אדם חרדי ומוביל אותו בבושת פנים לעבר ניידת משטרה, ליד אזרחים ששהו במקום - עורר סערה בציבור בחרדי.




גורמים בציבור החרדי התרעמו לנוכח הסרטון, שצולם על ידי צלם אתר "ככר השבת" חיים גולדברג, וציינו כי "פיאה של חרדי היא חלק מסממני הדת של היהדות. הזלזול לעיני כל מצביע יותר מהכל על עד כמה המשטרה לא חסה על מגזרים שונים ונוהגת באלימות ובעליבות כלפיהם".



היום בצהריים, עם חשיפת הסרטון ובדיקתו במשטרה, הוחלט להעבירו לחקירה במחלקת חקירות שוטרים (מח"ש). במשטרה רואים בחומרה את מה שנראה בסרטון, ומציינים כי מדובר באירוע חמור שיטופל.



השר לביטחון פנים גלעד ארדן, כתב בטוויטר כי "האירוע בו נראה שוטר משטרת ישראל מושך בפאותיו של עצור תוך כדי מעצרו הוא אירוע מחריד וחמור מאד ונכון נהגה המשטרה שהשעתה מיידית את השוטר. אני מגנה כל אלימות של שוטר והפעלת כח שלא לצורך ביצוע משימתו. יש לסיים את חקירת השוטר בדחיפות ולפרסם הממצאים והענישה לציבור כמסר נגד אלימות שוטרים".




בשבועות האחרונים נמצאת המשטרה בלב הסערה הציבורית התחילה עם פרסום סרטון החרדי הלוקה באוטיזם שנצפה אזוק בסביבת שוטרים במסגרת חגיגות ל"ג בעומר, המשיכה עם ירי השוטר בסלומון טקה, הצעיר ממוצא אתיופי, וכעת - האירוע הנוכחי, בו אחז הבלש בפיאת חרדי והובילו כשראשו מוטה מטה ומושפל.