בני משפחתה של נורית פרי מכפר ורדים שנהרגה בתאונה דרכים קטלנית שהתרחשה בצומת יסעור ב-30 למאי השנה מתקשים להתגבר על האסון הכבד שפקד אותם. פרי ז"ל היתה דור שני לניצולי שואה, מהם קיבלה בירושה תכשיטים שלא הסירה אף פעם - שלוש טבעות זהב עם יהלום גדול, צמד זהב, שתי שרשראות וגורמט. משפחתה חשה חסרת אונים, שכן כל התכשיטים שענדה אמם נעלמו. 
בנה יאיר טען בשיחה עם ליאת רון ברדיו צפון כי שורת ליקויים התרחשו בפרק הזמן שעבר בין הגעת צוותי מד"א לזירת התאונה, בה כאמור קבעו את מותם, עד שהועברה למרכז הרפואי לגליל ונרשמה עם ציוד שלא היה שייך לה. "אנחנו מבינים שהיא נהרגה והובהלה על ידי אמבולנס של מד"א לבית החולים בנהריה", סיפר בשיחה עם 104.5FM, "כשהגענו לבית החולים כדי לזהות אותה הבנו שיש פער בין מה שאנחנו מכירים ויודעים שהיה על גופה של אמא שלי, לבין מה שקיבלנו". הוא הוסיף: "כבר באותו הרגע אמרנו שהחפצים האלה הם לא החפצים שלה". הוא ציין כי המשפחה הגישה תלונה במשטרת עכו ב-10 ביוני ולדבריו, מאז הם מרגישים כי מזלזלים בהם ומסתירים מהם מידע. 
"אנחנו מדברים על מספר פרטים עם ערך סנטימנטלי מאוד גבו ה אמא שלי היתה דור שני לניצולי שואה היא קיבלה אותם ביאושה בכל תמונה התכשיטים מופיעים והם פשוט נעלמו", אמר, "ניסינו מספר פעמים להגיע לבית החולים - היה שיתוף פעולה איתם והגיעו אלינו פריטים שאנחנו לא בטוחים שהיו שייכים לה, אבל דווקא התכשיטים וחפצים יקרי ערך לא היו שם". הוא ציין: "מדובר בפריטים בעלי ערך סנטימנטלי, מישהו ידע בדיוק מה הוא לוקח ומה הוא משאיר, אנחנו מצפים שהמשטרה תתחיל לפעול בנושא". 

יאיר טען כי מד"א לא שיתפו עם המשפחה פעולה. "הפנו אותנו להגשת תלונה במשטרה", אמר, "לא יכול להיות שמישהו מובל באמבולנס של מד"א לבית החולים, ומגיע כשהוא ללא פריטים שהיו על גופו". הוא סיים את דבריו בפנייה למאזינים: "אם מישהו בטעות ראה את הפריטים שהיו שייכים לאמא שלי, אני מבקש תגיעו להחזיר אותם אפילו בעילום שם. אפשר ליצור קשר עם תחנת הרדיו. אם כל הפריטים יוחזרו נבטל את התלונה. את אמא לא נוכל לצערי להחזיר אבל היינו רוצים לפחות לקבל את הזיכרון הקטן, את הפריטים שהיו עליה".
ממד"א נמסר בתגובה: "לאיש מאנשי הצוות של מד״א אין כל קשר לטענות או למקרה, ככל שאכן אירע. הנושא נבדק לעומק על יד קב״ט מד״א וכאמור מאחר ולא נמצאה כל עדות לנטען המליץ הקב״ט למשפחה להגיש תלונה במשטרה. במד״א משתתפים בצערה של המשפחה".

מבית החולים הגליל נמסר: "בהליך קבלת נפטר מתבצע רישום פריטים בנוכחות שני אנשים. חפצי הערך תועדו במסמך רשמי והמשפחה סירבה לקבל את הפריטים הנ"ל". 

מהמשטרה נמסר כי "מיד עם קבלת התלונה במשטרה בחודש שעבר נפתחה חקירה שעודנה מתנהלת בימים אלו. נבהיר כי משך החקירה לעולם לא יבוא על חשבון הצורך בהגעה לחקר האמת וביצוע כל פעולות החקירה הנדרשות לתכלית זו. מטבע הדברים איננו מפרטים אודות חקירות מתנהלות, אולם נציין כי במסגרת החקירה בוצעו ועוד יבוצעו מגוון פעולות החקירה הנדרשות ביסודיות, הכל במטרה להגיע לחקר האמת. עם סיום החקירה ובהתאם לתוצאותיה יעודכנו בני המשפחה בהתאם".