רוכב אופנוע כבן 54 נהרג היום (שלישי) לאחר שהחליק בשדרות אליעזר קפלן שבכניסה הדרומית לטבריה. צוות מד"א שהגיע למקום זיהה שמצבו קריטי והוא סובל מחבלה רב מערכתית, העניק לו טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים פוריה תוך פעולות החייאה. מותו נקבע על ידי הרופאים בבית החולים. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות התאונה.

הפראמדיקים של מד"א, טאלב עבדאללה ועופרי אלוני, סיפרו כי "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ובמרחק ממנו שכב על הכביש גבר בשנות החמישים מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית ופגיעת ראש. הוא היה ללא נשימה וללא דופק, הענקנו לו טיפול רפואי שכלל עיסויים הנשמה וטיפול תרופתי ופינינו אותו תוך פעולות החייאה לבית החולים כשמצבו קריטי". בהמשך, כאמור, נקבע מותו בבית החולים פוריה. 

שלשום נהרג תושב ג'סר א-זרקא, בן 40, בתאונת דרכים בין רכב פרטי למונית בצומת חנניה בכביש 4. מותו נקבע בבית החולים הלל יפה בחדרה, לאחר שפונה אליו על ידי צוות מד"א במצב אנוש. בתאונה נפצעו גם נערה כבת 15 במצב בינוני עם חבלות בגפיים וארבע נערות נוספות כבנות 15 עם חבלות במצב קל.
 
יום קודם לכן, נהרגה אלה האריס בת ה-78 מקיבוץ בית השיטה, חברת מקהלת הגבעטרון, בתאונת דרכים בין רכב פרטי ומשאית בעמק יזרעאל. בעלה של האריס, שנהג ברכבם, נפצע באורח בתאונה. מותה של האריס נקבע בבית החולים העמק בעפולה.