עוד בוקר של תקלות ברכבת ישראל. בשל תקלה טכנית ברכבת שיצאה מנהריה ויעדה מודיעין, נעצרה הרכבת בתחנת תל אביב האוניברסיטה, ונוסעיה ירדו בתחנה והמשיכו ליעדם באמצעות החלפת רכבות. בעקבות השיבושים, אלפי בני אדם ברחבי הארץ חוו עיכובים רבים בדרכם לעבודה.
 
ברכבת ציינו כי בשל האירוע, והמחסור בתשתית מסילה בציר איילון, נרשמים עיכובים ושינויים בתנועת הרכבות באזור, והרכבת שיצאה מכרמיאל ויעדה באר שבע, חזרה לתחנת הרצליה ותמשיך נסיעתה לתל אביב. 

נוסעים רבים הגיבו בזעם בעמוד הפייסבוק של רכבת ישראל בעקבות השיבושים הרבים. אחת מהם כתבה: "יש פה נוסעים שפיספסו בחינות. יש פה נוסעים שיפספסו טיסות והכל בגלל שברכבת ישראל ישנו ריכוז של חבורות עובדים נכשלים שאין להם מושג קלוש במוסר עבודה, כישורי עבודה כלשהם , חבורה של הרבה מאד כשלונות שלא ניתן לשלוח הביתה בגלל הסכמעם, ועדים ואינטרסים. שום דבר לא עובד, בדיוק כמו כנסת ישראל. אם הייתם עסק פרטי מזמן הייתם בפשיטת רגל. מדינה מפגרת שיש לה ראש ממשלה שעוד מספר לפראיירים שאנחנו בצמיחה כלשהי".
 
נוסע נוסף כתב: "תודה שבחרתם ברכבת ישראל, יש אופציה אחרת? יש רכבת אחרת? יצאתי היום מחיפה חוף הכרמל ב 6:45 והייתי אמור להגיע לרחובות ב 8:32, כרגע השעה 9:41 ואני עדיין בלוד. פיספסתי לקוחות, פיספסתי כסף, ואם אשתף בשיחות שהיו סביבי, בחור אחד בכה מאחר שפיטרו אותו כי הוא מאחר! בזיון! 2 כרטיסים לא מספיקים ולא עושים כלום על כמות הטעויות שאתם עושים. אני רק חודש משתמש בשירותים שלכם וכבר היו 6 עיכובים כאלו, חברה שמכבדת את עצמה מבקשת מהמנכ"ל להתפטר".

מרכבת ישראל נמסר: "טכנאים פועלים לתיקון התקלה, וקטר חלופי עושה את דרכו למקום, ויופעל במידת הצורך. אנו מתנצלים על אי הנוחות, ומזכירים כי במקרה של עיכוב של חצי שעה ומעלה, זכאים הנוסעים לפיצוי".