ועדת השחרורים תתכנס כדי לדון בשחרורו של צבי גור, רוצח הנער אורון ירדן ז"ל, מה שגורם שוב לטלטלה חזקה במשפחתו. עורכת הדין לימור לוי, המייצגת את משפחתו את אורון ז"ל, סיפרה בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM על התחושות של המשפחה. כזכור, באוקטובר 2017 דחה בית המשפט במחוזי בלוד את החלטת ועדת השחרורים לשחרר את הרוצח גור בעקבות ערעור של פרקליטות המדינה.
"בפעם הזאת אני מקווה שוועדת השחרורים תעצור את זה כבר בשלב הזה ולא תשחרר אותו לחופשי. לאיש הזה לא מגיע לצאת יום אחד לפני המועד שנקבע לו. גם ככה הוא קיבל הקלות ולא מגיע לו לקבל הקלה נוספת", אמרה עו"ד לוי.

רועי ירדן, אח של אורון, היה בעבר בחוד החנית של העניין. היום הוא כל כך שבור שאינו מסוגל לטפל בסוגיה הזאת. 
"נכון, חלק מהמחיר הכבד שהמשפחה הזאת משלמת. זאת משפחה שהמעשה הרצח פירק אותה ומצבו הנפשי של רועי אינו מאפשר לו להיות פעיל למרות כאבו. הזעקה לא פוחתת. רועי אמר לי שאם חלילה צבי גור ישוחרר זה יביא לתחושה שאורון נרצח פעם נוספת. כרגע הוא אינו מסוגל לגייס את האנרגיה ותעצומות הנפש". 
המשפחה לא חשבה להניח לזה?
"אפילו לא לרגע אחד זה חי בהם זה בוער בהם ולא מרפה". 

 
מה שלום האם פנינה? 
"מצבה אינו מהמשופרים. אנחנו מקווים שההתמודדות הפעם לא תגרום מחירים נפשיים גבוהים. הגשנו לוועידת השחרורים נייר עמדה מטעם המשפחה של כ-20 עמודים. את מה שהמשפחה עברה וגם מה שהציבור והמדינה עברו כתוצאה ממעשיו של צבי גור, ומשמעויותיהם. איך ילדים לא הסתובבו ברחובות, איך הוא ברח מהכלא והסתובב שישה ימים חופשי, רוצח הילדים הזה".

ביום שישי השמעתי את השיחות של צבי גור עם אמו של אורון, כשכבר אורון אינו בין החיים. ואיך במניפולציה הוא גורם לה לחשוב שהוא חי והוא השמיע לה בהטעיה ילד אחר שהוא הקליט.
"זה מצמרר, איך הוא הוליך שולל את השוטרים, את הציבור ואפילו את הסוהרים".