עמית בר לב והלל ללום בני ה-18 מהיישוב אלעזר הם שני הצעירים שנהרגו הבוקר (שישי) בהתהפכות רכבם בכביש 1, באזור מצפה יריחו, סמוך לצומת "השומרוני הטוב". הלל ללום, בן לאיב ונטלי ואח לארבעה, היה אמור לחגוג השבוע את יום הולדתו ה-18. עמית בר לב עמד לחגוג את יום הולדתו ה-18 בימים אלו. השניים הובאו למנוחות כעת בבית העלמין בכפר עציון.


הלל ללום. קרדיט: באדיבות המשפחה


עמית בר לב. קרדיט: באדיבות המשפחה


מהמועצה האזורית גוש עציון, נמסר כי היא "אבלה עם משפחות ברלב וללום, מהיישוב אלעזר, על מותם של בניהם עמית ברלב והלל ללום, הבוקר בתאונת דרכים. המקום ינחם אותם בתוך שאר אבלי ציון וירושלים". ראש המועצה האזורית גוש עציון, שלמה נאמן, מסר: "ברוך דיין האמת. התעוררנו לבוקר קשה עם הבשורה על מותם של עמית ברלב והלל ללום מאלעזר ופציעתו של בחור נוסף. בית גוש עציון אבל על מות בחורים צעירים, נשמות טובות שהחיים היו לפניהם. עמית היה תושב נתיב האבות שביתו נהרס לפני שנה בדיוק, לא זכה לראות את ביתו קם מחדש - והמשימה הזו מונחת לפנינו. ילדים, בבקשה, בבקשה, בבקשה סעו בזהירות. הקיץ הזה כבר מספיק צבוע באדום".

כאמור, השניים מצאו את מותם בתאונת הדרכים הקטלנית שהתרחשה הבוקר. כוחות ההצלה שהגיעו למקום האירוע איתרו את השניים כשהם ללא רוח חיים, כאשר במקביל כוחות כיבוי שהוזעקו למקום איתרו במקום צעיר בן 20 שנלכד בתוך הרכב כשהוא במצב קשה, וחילצו אותו כשהוא סובל מפגיעה רב מערכתית. 



בתוך הרכב נותר לכוד נוסף, כאמור. כוחות כיבוי והצלה יו"ש, שהוזעקו לטפל באירוע, עמלו על מנת לחלץ את הלכוד מתוך הרכב, והוא פונה על ידי מד"א במצב קשה לבית החולים "הדסה הר הצופים".
 
התאונה מצטרפת לאירוע טרגי נוסף שהתרחש אתמול בכבישי ישראל, בו נהרגו אם ובנה הפעוט בהתנגשות בין משאית לרכב פרטי בכביש 7, סמוך למחלף בית רבן ליד אשדוד. מהחקירה ראשונית עולה כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה חזיתית באחורי כלי רכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך.