סופי רוסטסקי בת ה-28 ובנה התינוק בן החודשיים איתי הם ההרוגים בתאונת הדרכים בכביש 7 ליד גדרה, כך הותר היום (שלישי) לפרסום. אב המשפחה, קצין בחיל האוויר בן 34, נפצע בתאונה באורח קשה ועדיין נלחם על חיים בבית החולים בילינסון. בת נוספת, בת שנתיים וחצי, נפצעה בתאונה באורח קל ושוחררה ביום שישי מבית החולים כשמצבה טוב. 
אחיה של סופי, מת'יו רילינג ספד להם בפוסט בחשבון הפייסבוק שלו: "אתם אהובים לנצח, סופי ואיתי. ראיתם אותו פנים אל פנים, ויושבים לרגלי ישו. מי ייתן וכולנו נמצא תקווה ושמחה כאשר היום יגיע".

נהג המשאית החשוד בגרימת התאונה הקטלנית בחמישי האחרון ליד גדרה, בה נהרגו השניים טען אתמול כי התאונה אירעה לאחר שהפיל סיגריה במהלך הנסיעה. בבדיקת מעבדה ראשונית שנערכה בדמו של נהג, לא אותרו ממצאים של שימוש בסמים או באלכוהול.  
במרחב לכיש במשטרה ממשיכים בוחני התנועה לחקור את נסיבות התאונה והוא נחקר אתמול פעם נוספת. הנהג זוכר את הרגע שנפלה הסיגריה אבל לא זוכר אם התכופף להרים אותה או מה אירע מהרגע הזה. גורמים המעורים בפרטי החקירה סבורים שמדובר בזיכרון מודרך, שקיבל מעורך דינו מה לומר ועד איפה לצורכי חקירה. "פתאום הוא נזכר שנפלה לו סיגריה?", שאלו.

כזכור, אם ובנה הפעוט נהרגו ביום חמישי בתאונת דרכים קטלנית בין משאית לרכב פרטי בכביש 7, סמוך למחלף בית רבן ליד גדרה. מהחקירה הראשונית עלה כי משאית שנסעה מכיוון מערב פגעה חזיתית באחורי כלי רכב פרטי שככל הנראה עמד בצד הדרך. כתוצאה מכך נהרגה נוסעת שישבה במושב האחורי כעבור זמן קצר מת מפצעיו פעוט בת מספר חודשים שישבה במושב האחורי בסמוך לאם. בנוסף להם, נפצע האב, נהג הרכב הפרטי, באורח בינוני-קשה וילדה כבת שנתיים נפצעה באורח קל.