נער בן 16 וצעיר בן 21 נהרגו ושלושה בני אדם נוספים נפצעו, שניים מהם באורח קשה, במספר תאונות דרכים שאירעו הלילה והבוקר (רביעי) ברחבי הארץ. 


רוכב אופנוע בן 16 נהרג הבוקר מפגיעת משאית בכביש 40, מצומת תימורים לכיוון קסטינה. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו במקום טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה. 

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, מאיר אביבי, סיפר: "מדובר בתאונה קשה, הנער שרכב על האופנוע שכב בסמוך לחלקה האחורי של המשאית כשהאופנוע עליו רכב מפורק לגמרי. הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו פעולות החייאה מתקדמות שכללו תרופות, הנשמות ועיסויים אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו. טיפלנו גם במספר אזרחים שהיו עדים לתאונה והיו נסערים מאוד".

הולך רגל כבן 21 נהרג הלילה מפגיעת רכב בכביש 2 מעתלית לכיוון דרום. חובשים ופראמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר. פראמדיק מד"א, אדם ערדה, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו בשולי הכביש צעיר מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שנפגע מרכב. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".



קצין נפגעים של המשטרה מסר הודעה למשפחתו של הצעיר, תושב קריית ביאליק, בכפר קאסם. בוחני התנועה של המשטרה פתחו בחקירת נסיבות התאונה,  במסגרתה עוכב לחקירה נהג הרכב הפוגע, תושב הוד השרון בן 24, ונדגמו ממצאים בזירת התאונה.

חשד לתאונות פגע וברח


צעיר בן 22 נפצע באורח קשה לאחר שככל הנראה היה מעורב בתאונת דרכים הלילה בכפר ביר אל מכסור. הוא פונה לבית החולים רמב"ם כשהוא מורדם ומונשם, על פי גורמי רפואה. שוטרים ובוחני משטרה שהוזעקו למקום ערכו סריקות נרחבות לאיתור כלי הרכב המעורב וזירת האירוע, אך אלו טרם אותרו. 
 
הולך רגל כבן 19 נפצע באורח קשה הבוקר מפגיעת רכב שעזב את המקום בכביש 1, ממחלף הראל לכיוון חמד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם עם פגיעה רב מערכתית. כוחות משטרה ובהם בוחנים, פתחו בחקירה והחלו באיסוף ממצאים לאיתור הרכב והנהג הפוגע במקביל לסריקות נרחבות שנערכות.
נהג משאית נפצע באורח קל הבוקר על פי גורמי הרפואה לאחר התהפכות רכבו בכביש 375 שבאזור מטה יהודה. הוא טופל במקום על ידי מד"א. השוטרים החלו להכווין את התנועה במקום בשל חסימה חלקית של הכביש ופתחו בבירור נסיבות התאונה.