המשטרה בקפריסין חוקרת תלונה של תיירת בת 19, הטוענת כי נאנסה בבית מלון באיה נאפה, על ידי 12 צעירים בעלי אזרחות ישראלית. כך דווח בכלי התקשורת במדינה.  אמו של אחד החשודים באונס אמרה הערב (רביעי) לערוץ 12 כי בנה "עבר שם במקרה ולא עשה כלום". אביו של אחד החשודים באונס הקבוצתי בקפריסין, סיפר בחדשות 13 כי "הבן שלי רחוק מהשטויות האלה, הוא קטין, הוא בן 17. תיירת שיכורה הלכה ועשתה את הבלאגן והתלוננה, ומשם זה התגלגל הלאה, וכנראה שהמשטרה, כל מי שהיה שם באזור, שנקלט במצלמות, הלכו כבר". 

"בבוקר מבית המלון שהוא נמצא שם בטיול הוציאו אותו מהמיטה והוא ועוד שני חברים שהיו אתו בחדר", ציינה וסיפרה על השיחה שקיימה עם בנה: "הוא אמר 'לא עשיתי כלום, אני עברתי שם יכול להיות, לא הייתי מעורב בכלל במה שקרה'. אבל אין לו למי להסביר וכולם מדברים בקפריסאית".



יצוין כי עיירת הנופש איה נאפה, הנמצאת בדרום מזרח קפריסין, מהווה יעד פופולרי לצעירים מכל העולם, בהם ישראלים רבים. במשטרה המקומית ציינו, כי החקירה מנוהלת על ידי משטרת מחוז פמגוסטה, וכי המתלוננת עברה בדיקות רפואיות בבית חולים מקומי, כנהוג במקרים מסוג זה. עוד נודע כי העצורים, בני 16-17, יובאו מחר בפני שופט לדיון בהארכת מעצרם.


 

במשרד החוץ ציינו, כי הם מעורים בפרטי המקרה ואמרו כי "קונסול ישראל בניקוסיה יוסי וורמברנד עוקב אחר האירוע ועומד בקשר עם העצורים. גם משפחות העצורים מעודכנות".