הקטל בכבישים נמשך: אישה בת 25 נהרגה הבוקר (שישי) בהתהפכות רכבה לוואדי בכביש 79, מצומת המוביל לכיוון אלון הגליל. כוחות ההצלה איתרו אותה עם חבלת ראש, ללא סימני חיים וקבעו את מותה. הבעלים של הרכב נעצר לאחד מספר שעות. 



על פי החשד הראשוני, נהג הרכב נמלט מניידת משטרה שסימנה לו לעצור באזור הקריות, תוך שהוא מסכן את משתמשי הדרך בנתיב הנסיעה, חוצה צמתים באור אדום עד לשלב התאונה בצד הדרך,  כשלאחריה נמלט הנהג ונוסע נוסף רגלית מהמקום. המשטרה פתחה בסריקות אחר נהג הרכב לצד הכוונת התנועה לצירים חלופיים, לשם חקירה של זירת התאונה.


ניסים זינאתי, פרמדיק באיחוד הצלה, סיפר: "הרכב התהפך לשדה סמוך בעומק של כשני מטרים. הצעירה שישבה מאחור נהרגה במקום ונאלצנו לקבוע את מותה עקב אופי הפציעות הקשות מהן סבלה. עוברי אורח סיפרו לנו כי נוסעי הרכב שיצאו מהרכב בכוחות עצמם נמלטו רגלית לתוך היער הסמוך".



פרמדיקית מד"א, מיקה עוז, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו את הרכב בוואדי בצד הדרך כשהוא מעוך ומפורק. ברכב שכבה צעירה בשנות ה-20 לחייה כשהיא מחוסרת הכרה וסובלת מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות, אבל היא הייתה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותה".



למקום הגיעו גם כוחות כיבוי מתחנת נצרת, שמסרו כי הרכב ככל הנראה איבד שליטה, ונמצא לצד הדרך. הכבאים במקום חילצו את האישה מהרכב כשהיא ללא רוח חיים.