הרוויחו מההפקר: חמישה ימים אחרי שהמשטרה הודיעה על חזרתן לפעולה של המצלמות מסוג א-3 היום (שלישי) אגף התנועה במשטרה הודיע כי במשך התקופה שבה פעלה המצלמה, לפני המחלוקת המשפטית, שעד היום כל הדוחות שנרשמו לנהגים לא יונפקו והם לא יצטרכו לשלם בגינם את הקנסות. 
כזכור, לפני כשנה הופסקה פעילותן של מצלמות המהירות בעקבות עתירה לבית המשפט וטענות לגבי דיוקן של המצלמות ותקינותן. בעקבות כך, הוחלט במשטרה לשלוח את המצלמות לבדיקה ולהוסיף חוות דעת מקצועית על תקינותן, ומאז הוקפא תהליך הנפקת הדוחות כלפי נהגים שעברו עבירות מהירות.
לפני כחמישה ימים ניתן אישור של הפרקליטות לשוב ולהשתמש במצלמות מסוג א-3 לאחר שנקבע על ידי כל חוות הדעת כי המצלמות אמינות ומדויקות. במשטרה, כאמור, הודיעו על חזרתן של המצלמות לפעילות, אולם היום הגדירו באגף התנועה של המשטרה כי הדוחות שניתנו בתקופת ההקפאה לא יונפקו לנהגים שביצעו עבירות מהירות במהלך תקופה זו.


נציין, כי לאחר שנתיים וחצי של דיונים משפטיים וחילופי האשמות בין המשטרה ומכון התקנים, לפני חמישה ימים הודיעה המשטרה כי היא תשוב להפעיל את מצלמות המהירות א-3 לצורך אכיפת חוקי התנועה. על פי המשטרה, ההחלטה באה לאחר קבלת חוות דעת שהוכיחו את אמינות ודיוק המצלמות, ולאחר שניתן אישור מפרקליטות המדינה לחדש את השימוש במצלמות.