בוקר קטלני בדרכים: רוכב אופניים כבן 60 נהרג היום (ראשון) מפגיעת רכב ברחוב יוסף קלויזנר ברמלה. צוותי מד"א העניקו לו טיפול רפואי במקום לאחר התאונה, אך נאלצו לקבוע את מותו בזירת האירוע.
פרמדיק מד"א, שלומי הכהן, סיפר: "כשהגענו למקום, ראינו גבר כבן 69 שוכב על הכביש כשהוא מחוסר הכרה ולצידו אופניים מעוכים. הוא סבל מפגיעת ראש קשה והיה ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו. נהגת הרכב כבת 50 ונוסע נוסף נבדקו על ידינו ולא נזקקו לטיפול".
בתוך כך, ארבעה בני אדם נפצעו בתאונת דרכים חזיתית בין שני כלי רכב בכביש 60 סמוך לכניסה ליישוב עומר. פרמדיקים של מד"א פינו לבית החולים סורוקה בבאר שבע בת 20 במצב קשה עם חבלת ראש קשה ומונשמת, שני פצועים בינוני, בן 26 ובן 21 עם חבלות בגפיים ופצוע קל בן 18.

ארבעה בני אדם נפצעו בהתדרדרות רכב מסחרי לתעלה בצד הדרך בכביש בין געתון לעין יעקב. פרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי לשני פצועים במצב בינוני ושני פצועים במצב קל ופינו אותם לבית החולים בנהריה. 
כמו כן, נקבע מותו של גבר כבן 50 לאחר שבמהלך נהיגה איבד את הכרתו על רקע רפואי ופגע קלות ברכב נוסף, סמוך לצומת ראש פינה. בנוסף, פונה פצוע קל מהתאונה שנגרמה.