טרגדיה בקרית ים: גבר ואישה בני כ-30 טבעו היום (ראשון) למוות בחוף לא מוכר צפונית לחוף הבתולה, ולאחר מאמצי הצלה נאלצו החובשים לקבוע את מותם של השניים. ליאון קמחי, חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א, שהגיע למקום סיפר: "מדובר ברצועת חוף לא מוכרזת, צפונית לחוף הבתולה. כשהגעתי למקום ראיתי על קו המים אישה כבת 30 כשאזרחים מבצעים בה פעולות החייאה בסיסיות. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה".



"כעבור מספר דקות במקביל להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שהמשיך את הטיפול הרפואי באישה ראינו גבר מחוסר הכרה במים", סיפר קמחי, "יחד עם אזרחים שהיו על החוף נכנסו לים והוצאנו אותו לחוף, הוא היה ללא דופק וללא נשימה ומיד התחלנו לבצע גם בו פעולות החייאה. לצערי לאחר דקות ארוכות של החייאה נקבע מותה של האישה".



לפני כשבועיים טבע גבר בן 50 למוות בחוף שדות ים, דרומית לקיסריה. פרמדיקית מד"א, שובל גולן, סיפרה אז: "כשהגענו לחוף ראינו גבר כבן 50 שוכב מחוסר הכרה סמוך לקו המים, כשאזרחים מבצעים בו פעולות החייאה בסיסיות. משיט קיאק שהיה בחוף סיפר לנו שהוא ראה את הגבר במים כשהוא במצוקה וסייע לחלץ אותו. הענקנו לו טיפול רפואי מתקדם וביצענו בו פעולות החייאה ממושכות, שכללו מתן תרופות, הנשמות, עיסויים ומכות חשמל, אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו". משה יוסף מנוס, חובש באיחוד הצלה, הוסיף: "אזרחים ששמעו אותו זועק לעזרה משו אותו מהמים כשהוא ללא דופק ונשימה. התחלתי בביצוע פעולות החייאה ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ תוך כדי המשך פעולות החייאה במצב אנוש לבית החולים הלל יפה בחדרה".