ההתפתחויות המפתיעות סביב החשדות לאונס קבוצתי בקפריסין תפסו אתמול כותרות מרכזיות בכלי התקשורת באי השכן, שדיווחו על שחרורם של החשודים הישראלים ועל מעצרה של הצעירה הבריטית.
 
אתר "סקאי" כינה את ההתרחשות "תפנית מוחלטת" ואתר "חדשות 24" כתב כי מדובר ב"שינוי משמעותי". הדיווחים ציטטו גורמי משטרה מקומיים שסיפרו כי הצעירה הבריטית (19) נעצרה בחשד לתלונה כוזבת אחרי שהודתה לכאורה לפני החוקרים כי קיימה יחסי מין בהסכמה עם חלק מהנערים, אך זעמה כשראתה כי חבריהם מצלמים את המתרחש. כלי התקשורת הקפריסאיים גם ציינו כי שבעת הנערים הישראלים התקבלו "עם שירים וקריאות" כאשר שוחררו וכי אביו של אחד מהם אמר: "הצדק זרח היום".
 
גם בבריטניה התייחסו לאירועים בקפריסין. אתר ה"דיילי מייל", שסיפק דיווחים שוטפים על הפרשה בשבועיים האחרונים, הציב את הסיפור במקום בולט והדגיש כי האישה הבריטית "נעצרה על שהציגה טענות כוזבות" בדבר "ההתקפה". הכתב בקפריסין ציין כי "הספקות בסיפור שלה החלו אחרי שאחד הנערים שהיא זיהתה כמי שהשתתף באונס הקבוצתי הצליח להוכיח שהיה במיטה עם החברה שלו, שצילמה את שניהם בצילום סלפי". בדיווח של סוכנות הידיעות רויטרס הובאו דברי שר החינוך רפי פרץ, שאמר לעיתונאים: "ברור שאנחנו בעד שלילדי ישראל תהיה הרמה המוסרית הגבוהה ביותר".