הורי הפעוטות שנפגעו על ידי המטפלת המואשמת בהתעללות בגן בראש העין, כרמל מעודה, טוענים כי אביה של הנאשמת, מוטי מעודה, התקשר על מנת לבקש תשלום בגין שירותיה כמטפלת. יוסי חברה, שבתו הייתה בגן ועברה התעללות על ידי מעודה, סיפר בפוסט בפייסבוק כי אביה של מעודה טען שישנה בעיה עם הצ'קים שנתנו לו לפני פיצוץ הפרשה.
סרטון ההתעללות של כרמל מעודה בילדי המשפחתון. צילום: דוברות המשטרה
"הוא התקשר מטלפון לא מזוהה לשניים מהורי הילדים שחוו התעללות בתוך הבית שלו, ואמר שיש בעיה עם הצ'קים, הוא רוצה להפקיד את הצ'קים", כתב היום (שלישי) חברה בחשבון הפייסבוק שלו והוסיף: "כן, כן, אתם קוראים נכון, תנו שנייה סטירה לעצמכם".

עוד הוסיף חברה: "כל עם ישראל ראה שאתה ואשתך רונית מסתובבים בתוך הגן בזמן שילדים חווים אלימות אכזרית. אתה בעצמך נחקרת כמה פעמים בחשדות כאלו ואחרים, על מעורבות במה שהתרחש בתוך בית הזוועות, בתוך הטינופת שאתה הקמת ב-10 אצבעות".

כזכור, על פי כתב האישום שהוגש נגד מעודה לפני מספר שבועות, בהזדמנויות רבות ושונות במהלך עבודתה בגן, תקפה הנאשמת 11 תינוקות ופעוטות בגן הילדים, בכך שכיסתה ראשם של הקטינים בשמיכה וישבה עליהם למניעת תזוזה; קשרה ידי קטין באמצעות חוט למשך דקות עד שעות, הרימה קטינים באמצעות אחיזה בכוח בזרוע, הניפה אותם באוויר והכל עד להטחתם ברצפה, טלטלה תינוקות; העמידה פעוטות עם הפנים אל הקיר, לעתים, למשך מספר שעות, הצליפה בקטינים באמצעות חיתול, סטרה להם, צבטה ומשכה ראשם של פעוטות לאחור תוך חסימת אפם ופיהם, עד שהתגלעו קשיי נשימה. באחד המקרים הכריחה קטין לאכול תכולת צלחת לתוכה הקיא.

תגובת משפחת מעודה לפרסום טרם התקבלה.