הורי הפעוטות שנפגעו על ידי המטפלת המואשמת בהתעללות בגן בראש העין, כרמל מעודה, טוענים כי אביה של הנאשמת, מוטי מעודה, התקשר על מנת לבקש תשלום בגין שירותיה כמטפלת. יוסי חברה, שבתו חוותה התעללות על ידי מעודה וחשף אתמול את הסיפור בחשבון הפייסבוק שלו, סיפר הבוקר בתוכניתה של אילה חסון ב-103FM על השתלשלות האירועים. 


"אתמול מוטי מעודה, אביה של כרמל, התקשר ברוב חוצפתו לשניים מההורים וביקש שיסדירו תשלום", אמר חברה, "הוא רצה צ'קים, הוא הבין מה הוא עשה רק אחרי זה, המשפחה הזאת לא חושבת מהראש. זה מעללים שמתגלגלים וכאילו לקוחים מסרט. הוא רוצה כסף על התעללות שהילדים שלנו חוו ואני כבר לא מדבר על הנזקים העתידיים שהיא גרמה לילדינו".

בזמנו הם נחקרו. 
"הם נחקרו. אני אומר עוד פעם, ראו את הוריה מסתובבים בתוך הגן בזמן שיש התעללויות. את האמא ואת האבא רואים במצלמות, אי אפשר לטעות בזה". 
 
נחשפת לעוד סרטונים מאז? 
"בגלל שהתיק הזה מנוהל ע"י מדינת ישראל ואנחנו נחשבים כקורבנות עבירה בסיפור הזה אז אנחנו לא מקבלים את המידע אלא צריכים לדלות אותו. בשבת של שבוע שעבר קיבלנו את תמלילי החקירה של לירז נתן דרך התקשורת, לנו אין מושג מה קורה. קוראים לנו מדי פעם".
 
מי זאת לירז נתן?
"לירז תפארת נתן היא הסייעת שחשודה בהתעללות של הילדים שלנו. מעבר לכרמל מעודה יש סרטונים חד משמעיים שראינו אותם בתחנת המשטרה שהיא מתעללת בילדים שלנו. יושבת על ילדה בת שנה וחצי על הבטן ונותנת לה סטירות".

 
גן הזוועות. מה המשטרה עושה איתה?
"קטונתי מלהבין את מערכת המשפט, ברגע ששחררו אותה היא נעצרה באותו זמן שכרמל נעצרה ושוחררה יום למחרת ע"י בית המשפט כי כנראה המשטרה ישבה על החומר של כרמל ומשהו שם קצת התפקשש. אני לא יודע". 
 
הגן הזה נסגר מאז, מה עושים ההורים עם הילדים הקטנים?
"מאוד קשה. יש לי ילד בן 9 חודשים ויש את הילדה שהיא איתנו בבית, בעל כורחנו, אנחנו לא מסוגלים לשלוח אותה. אז היא איתנו בבית ואת כל התפרצויות הזעם והרגרסיות אנחנו חווים ממנה בתקופה הזאת, זה לא פשוט".