איילת להב, הנהגת שנפצעה בתאונה בין מיניבוס של שב"ס לרכב פרטי בצומת התשבי, סיפרה הערב (רביעי) בערוץ 12 על האירוע הקשה. "עמדתי באור אדום ופתאום ראיתי רכבים עפים עליי. לא הספקתי לעשות כלום וכבר התנגשו בי. אני לא יודעת כמה זמן עבר אבל ברגע שהרמתי ראש ראיתי שהאוטובוס הגדול מטפטף ופחדתי שיתפוצץ ויצאתי החוצה", סיפרה.
התאונה בצומת התשבי. צילום: תיעוד מבצעי מד"א


"אנשים טובים יצאו והציעו לי מים ובאו לעזור. ראיתי את האוטו של השב"ס, התחילו לצאת אנשים מהחלון וראינו שהאוטו הלבן היה בו איש שהיה מחוסר הכרה ואמרו לא להזיז אותו", הוסיפה הפצועה. "החבר'ה מיחידת נחשון היו מאוד מקצועיים ואמרו לא לצלם וניקו את הזירה. הבנו שמדובר פה בנושא ביטחוני ושיש אנשים שלכודים בפנים והם עצורים. זהו, עד שהגיעו האמבולנסים ומכבי האש וביקשו מאיתנו להתפנות".
"הכל היה מאוד מתוקתק וכולם היו מאוד מקצועיים: המשטרה, החבר'ה של מד"א והחבר'ה של יחידת נחשון שהיו מאוד מקצוענים", אמרה להב. "זה היה מאוד מפחיד, אני יצאתי במזל גדול, רק מזל הציל אותי שם. אם הוא היה מתגלגל עליי חמישים ס"מ אחורה אני לא יודעת איך זה היה נגמר. הרכב שלי טוטאל לוס - היה מגע בין הרכבים שעפו בצומת לעבר האוטו שלי שעמד באדום. בסוף הרכבים התגלגלו עד לרכב שלי והתנגשו שם. כואב לי הצוואר, בעיקר היום כשניסיתי להוציא את הכיסאות של הילדים כואב לי בצוואר".

כזכור, תשעה בני אדם נפצעו בתאונת הדרכים שאירעה ביום שני לאחר שמיניבוס של שב"ס, בו היו שני עצורים וחמישה לוחמי יחידת שמשון, פגע ברכב פרטי בצומת התשבי בגליל התחתון. כתוצאה מהתאונה, נפצע גבר בן 50 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, גבר בן 45 נפצע באורח בינוני עם חבלות בגפיים ושבעה נפצעו במצב קל עד בינוני. הפצועים, בהם לוחמי שמשון והאסירים פונו לבתי החולים רמב"ם ובני ציון בחיפה, כשהפצוע קשה מורדם ומונשם.