נתנאל סנדרוסי, שהואשם בפגיעה והפקרה של נער בן 11 בירושלים, שוחרר אתמול למעצר בית ופרסם פוסט באינסטגרם שהוביל לתגובות נזעמות רבות. בפוסט נראה סנדרוסי כשהוא חוזר הביתה אל קבלת פנים חמה, שכללה שטיח אדום ובלונים.



משתמשים רבים זעמו על התמונה ועל הפרסום של סנדרוסי, והגיבו בכעס. גולש אחד השווה את הדבר ל-"פרחים וסוכריות כיאה למחבלי חמאס ששוחררו בעסקת שבויים". גולש אחר כתב: "צעיר שנאשם כי הפקיר ילד לאחר תאונת פגע וברח אמור להכות על חטא, להתייסר". "הוא שכח לציין שיש לו 5 עבירות תנועה, סמרטוט רצפה", כתב גולש נוסף. 



צילום מסך



כזכור נגד סנדרוסי הוגש כתב אישום בגין הפקרה לאחר פגיעה בילד חיים בנימין ביגלאייזן, שמת מפצעיו לאחר התאונה. על פי כתב האישום, בשעות הערב הוא נהג בירושלים כשמאיר גמליאל נסע עמו ברכב. הנאשמים הגיעו לצומת הרחובות גולדה מאיר ויצחק מירסקי כשסנדרוסי נהג במהירות גבוהה, כאשר באותה עת חצה את הצומת הקורבן, ילד בן 11, כשרמזור הולכי הרגל הורה אדום. 

מכתב האישום עולה כי סנדרוסי נהג אל תוך הצומת במהירות, ופגע בעוצמה בנפגע שהיה על מעבר החצייה. הנאשמים, אשר הבחינו בפגיעה, עצרו את הרכב בסמוך לאחר הצומת, ולאחר שעמדו על הפגיעה, התיישב גמליאל בכיסא הנהג לרכב ועזב את הצומת במהירות גבוהה, וזאת מבלי שהנאשמים הושיטו עזרה לנפגע, מבלי שהזעיקו עזרה ומבלי שהתייצבו בפני שירותי ההצלה או החקירה והציגו את עצמם כמי שהיו מעורבים בתאונה.

סנדרוסי שוחרר אמש למעצר בית לאחר שרישיונו נשלל והחקירה נגדו הסתיימה, וכיוון שהוא לא נחשב מסוכן ואין עניין להארכת מעצרו. הוא ישאר במעצר בית עד שיתקבל גזר הדין בעניינו.