טרגדיה בחופשה משפחתית בכרתים: נעמה חן, בת 7 מרמת גן, ששהתה בנופש עם משפחתה, טבעה שלשום לפנות ערב למוות, לאחר שגלשה במגלשה בבריכת שחייה במלון בעיירה חרסוניסוס בצפון כרתים שביוון. המשטרה המקומית פתחה בחקירה והודיעה כי שתי עובדות במקום נעצרו, שתברר, בין השאר, אם היה מציל בבריכה בזמן הטביעה. היא עצרה שתי עובדות – התורנית והאחראית לקשרי החוץ במלון – ואף תמליץ להעמיד לדין את בעלי המלון. התקשורת היוונית דיווחה כי נסיבות טביעתה של חן עדיין אינן ידועות. 
 
עדי ראייה סיפרו כי הילדה עלתה למגלשה, אחת משלוש במתחם, עם שנורקל על פניה, ולדבריהם, גם בני משפחתה נכחו בקרבת מקום. הילדה נמשתה מהמים בידי מתרחצים, ולמקום הוזעק אמבולנס. מאמצי ההחייאה נמשכו דקות ארוכות, ובבית החולים נאלצו הרופאים לקבוע את מותה.
 
כאמור עדיין לא ברור מה גרם לאסון הנורא. לפי אחת ההערכות, הילדה קיבלה מכה בעת שגלשה במגלשה. מכיוון שהייתה עם שנורקל, לא הבחינו המתרחצים האחרים בבריכה ובני משפחתה במצוקה שאליה נקלעה. סברות נוספות הן שמים חדרו לשנורקל וגרמו לטביעתה. עדת ראייה טענה כי היא לא ראתה מצילים באזור בעת האסון וכי לא היה פיקוח על המתרחצים, למעט סדרן. "שירותי ההצלה לא היו פעילים", היא סיפרה, "מתרחצים שהיו בבריכה ביצעו פעולות החייאה ממושכות. זה היה נורא, הכל קרה מול ההורים ההמומים.
 

"הישראלים שהיו במקום התגייסו וניסו לסייע בכל דרך. האווירה הייתה קשה מאוד, אנשים נכנסו לבהלה ולחרדה". מנהל התאחדות בתי המלון בהרקליון, ניקוס צ'לקיאדיס, ציין כי יש חובה להציב מצילים בכל המלונות, אולם הדבר אינו מבטיח שלא יתרחשו מקרים טרגיים. "אנחנו עצובים מאוד על האירוע, ולא בגלל הפגיעה בתדמית התיירות, אלא בשל אובדן חיים, בייחוד כאשר זה נוגע לילדים", אמר.
 
משרד החוץ ועיריית רמת גן מטפלים בסידורי העברת הגופה והסיוע למשפחה, שאמורה הייתה לשוב לארץ לפנות בוקר. "כולנו מזועזעים והמומים", סיפרה הגר יעקב, חברת מועצת עיריית רמת גן וחברה קרובה של המשפחה, "הבן שלי למד באותה כיתה עם הילדה, וקשה לי לדבר עליה בלשון עבר. הם עלו יחד לכיתה ב', ועכשיו היא לא איתנו. בלתי נתפס", היא הוסיפה: "כולם אהבו אותה, ילדה מדהימה, אהובה, עם חיוך קורן ותלמידה טובה".
 
יעקב סיפרה כי גם משפחתה של הילדה, שהותירה אחריה זוג הורים, אח בן 17 ואחיות בנות 10 ו־4, מוכרת ואהודה מאוד. "אני כל הזמן בקשר עם האמא. היא לא מפסיקה לבכות ושאלה אותי איך ממשיכים הלאה אחרי טרגדיה נוראית כזו. אנחנו מחזקים את ידי המשפחה, נחבק אותה ונתמוך בה". בהודעה שנשלחה לתושבים בשכונה שבה מתגוררת משפחת הילדה כתבה יעקב: "אני מודיעה בצער רב שהילדה שנפטרה היא ילדה יקרה מהשכונה, בת למשפחה אוהבת וחמה. העירייה בקשר עם המשפחה ותסייע ככל שאפשר ברגע כואב זה. זה הזמן שלנו להתגייס כקהילה ולסייע למשפחה".
 
המשפחה הייתה אמורה לנסוע ליעד אחר, אך בשבוע שעבר בוטלה חבילת הנופש. ביום שישי, בדיל של הרגע האחרון, הם רכשו את חבילת הנופש לצפון כרתים. לנופש יצאו ההורים ושלוש הבנות. האח הבכור נשאר בבית. ראש עיריית רמת גן כרמל שאמה הכהן, המכיר מקרוב את משפחת חן, אמר: "בזמן שילדים מחייכים ונהנים בחופש הגדול, קרה האסון הכבד. אני מכיר טוב את המשפחה, אנשים נהדרים. בתוך שניות כל החיים שלהם התהפכו. נעמוד לצד המשפחה ונחבק אותה". ההלוויה תתקיים מחר ב־14:45 בבית העלמין ירקון.